Showing posts with label egoisme. Show all posts
Showing posts with label egoisme. Show all posts

Tuesday, June 15, 2010

Hiv deg med på vår ukentlige konkurranse

Det har blitt så populært med konkurranser og quiz. Selv gamle Aftenposten har sett seg tvunget til å kaste seg på denne bølgen. Folk gjetter og tipper, og noen skryter endog av at de har konkurranseinstinkt. De presenterer seg som konkurransemennesker, i troen på at de da har sagt noe fordelaktig om seg selv. Faktum er vel heller at vi har å gjøre med personer som er så egoistisk anlagt at de ikke tåler å tape for andre. Man bør unngå slike mennesker.

Vel, siden alle andre har det, har vi også bestemt oss for å ha konkurranser. Hver eneste uke kommer en ny konkurranse - så kom for all del tilbake hver uke for mer påfyll.

Her er ukens konkurransespørsmål:

Hva heter kona til kong Harald?

Alle som svarer Sonja vil være med i trekningen av et søtt, lite kaffekrus.