Showing posts with label grådighet. Show all posts
Showing posts with label grådighet. Show all posts

Friday, July 31, 2009

Skamløse medierådgivere



Berit Kjøll brukte 740.000 kroner på medierådgivere under striden mellom staten og Kjell Inge Røkke.

- Det er helt urimelig at skattebetalerne skal betale denne regningen. Vedkommende har vært statens representant i et stort selskap, og da må man forvente at vedkommende klarer å redegjøre, også overfor media, for hva vedkommende har gjort, sier Frps Ulf Leirstein.

Jeg ville finne det langt mer interessant å vite hva medierådgiverne har foretatt seg siden de mener seg berettiget til hele 740.000 kroner i honorar!