Herrn Ratzinger, også kalt paven, er ute på en ny turne, denne gangen i Afrika. Og som vanlig kommer dette åndssvake fjolset med en av sine livsfarlige uttalelser:
Condoms are not the answer to Africa's fight against HIV, Pope Benedict XVI said Tuesday as he began a weeklong trip to the continent. It was the pope's first explicit statement on an issue that has divided even clergy working with AIDS patients. msnbc
Mon tro om de norske - såkalt intellektuelle - konvertittene er enig med mannens uttalelser?
Denne vanvittige mannen, som til vanlig holder hus i Vatikanet, er en fare for millioner av godtroende mennesker rundt om i verden! Han er skyldig i at mange mennesker får sine liv ruinert. Han bør hånes og avskys for sine uansvarlige uttalelser!
Most people want to believe rather than to know, to take for granted rather than to find out. (James Thurber)
Showing posts with label Paven. Show all posts
Showing posts with label Paven. Show all posts
Tuesday, March 17, 2009
Tuesday, December 23, 2008
Flaut å være katolikk
Homofili og transseksualitet er blant pavens største bekymringer foran det nye året, skriver BBC. Mannen mener at å redde menneskeheten fra homoseksuell eller transseksuell adferd er like viktig som å redde regnskogen.
Jeg synes det er flott at Pave Benedict XVI's innerste tanker og bekymringer offentliggjøres. Uttalelsene hans viser bare at paven endelig har tørnet fullstendig. Forhåpentligvis kan vi forvente mer underholdende galskap fra denne mannen som hele sitt liv har gått rundt i kjole.
Det skulle vært morsomt å vite hva noen av de norske - såkalt intellektuelle - konvertittene mener om pavens bekymringer. Neida, jeg skal være snill og ikke nevne navnene deres. Kun at vi for eksempel har å gjøre med en kjent programleder i TV2, en forhenværende programleder i Nrk, en tidligere kulturredaktør i Dagbladet, en religionsforsker (sic), en kvinnelig debattant og professor (sic) som stadig er i mediene, samt en forfatter og såpeskribent.
Resten av de som fyller opp de katolske kirkene i dette landet er hovedsaklig uhelbredelig hjernevaskede polakker, fillipinere, vietnamesere, irer og noen amerikanere.
Siden han likevel er utlending kan vi også nevne ved navn, tidligere statsminister Tony Blair. Hva var vel mer naturlig enn at denne mannen med de blodige hendene koverterte til kirken med den bloddryppende historien?
Les også: Hva paven mener bryr meg midt i ryggen
Subscribe to:
Posts (Atom)