Ikke rart det er sjelden vi nå ser representantene for miljøorganisasjonene i media.
Sprengkulden over nyttår var blant de kaldeste periodene i løpet av de siste 110 årene. Årets januar er foreløpig den åttende kaldeste måneden siden 1900, melder NTB.
Sitter Erik Solheim og miljøfreakerne hjemme og ergrer seg fordi det er for kaldt for svadaen om den globale oppvarmingen?
Most people want to believe rather than to know, to take for granted rather than to find out. (James Thurber)
Showing posts with label miljøorganisasjonene. Show all posts
Showing posts with label miljøorganisasjonene. Show all posts
Thursday, January 28, 2010
Tuesday, August 11, 2009
Noen må gripe inn!
Oljen tar slutt om 8 år. Det skrev Dagbladet, og avisen har det fra en bok som nettopp er kommet ut. Han som skrev boken, er professor - så da må det jo være riktig.
Til tross for at oljen snart tar slutt, vil husflidsfreakerne i SV og i miljøorganisasjonene at ny olje som eventuelt finnes i Lofoten ikke skal pumpes opp.
Selv professoren mener det.
Mitt spørsmål er enkelt: Finnes det virkelig ingen som kan forbarme seg over disse menneskene? De trenger jo hjelp. Det må da vel for svingende være mulig å finne kurplasser til noen av dem?
Subscribe to:
Posts (Atom)