Kommisjonspresident José Manuel Barroso pekte på at Norge på mange måter er integrert i EU allerede.
– Faktisk har kommisjonen gjort en sammenligning over implementeringene av EU-direktiver i ulike land. Norge var nummer en! Norge er på mange måter mer integrert i EU enn flere av de nåværende medlemslandene.
Jens Stoltenberg rødmet neppe da han hørte det. Han sto sikkert med rak rykk og stolt uttrykk i fjeset. Han representerte den flinkeste i klassen.
Vi andre sier: Han representerer de feige og foræderiske, de som overfører den norske selvstendigheten og selvråderetten til utlandet.
Most people want to believe rather than to know, to take for granted rather than to find out. (James Thurber)
Showing posts with label den norske regjering. Show all posts
Showing posts with label den norske regjering. Show all posts
Monday, December 10, 2012
Sunday, November 18, 2012
Mat for ambassadørene fra USA og Israel
Selv om kosten som tilbys er heller smakløs, bør den fortæres. Spy gjerne etter at den er svalgt.
Det er Norges utenriksminister, Barth Eide, som er kokken og det han har servert er mellom anna dette:
*** Israel er okkupasjonsmakt i Gaza. Dermed har den norske regjering valgt side og ser situasjonen med Hamas’ øyne.
*** Norge er i ferd med å se verden med de “moderate” islamistenes øyne: Barth Eide understreket gang på gang hvilken sentral rolle Egypt spiller som mekler. Når han i tillegg sa at USA ikke spiller en så sentral rolle, blir tegningen ganske klar: det er hva de besøkende utenriksministre fra Egypt og Tunis har sagt i Gaza: situasjonen er endret og det bør Israel merke seg. Det er en klar trussel. Nå mener Barth Eide at dette er realiteter vi må anerkjenne. I dette bildet spiller USA en mindre rolle.
*** Forbindelsene til Det muslimske brorskap som UD har dyrket i flere år, er ikke tilfeldige. De er uttrykk for at Norge ser en ny konstellasjon og ønsker å spille en rolle innenfor den.
Som sagt, det er lov å kaste opp. Etterpå kan dere lese hele artikkelen her:
Barth Eide: – Israel en okkupasjonsmakt på Gaza
Forøvrig: Dere som er lei av løgnene fra propagandakanalen Nrk, bør se og distribuere denne videoen:
Det er Norges utenriksminister, Barth Eide, som er kokken og det han har servert er mellom anna dette:
*** Israel er okkupasjonsmakt i Gaza. Dermed har den norske regjering valgt side og ser situasjonen med Hamas’ øyne.
*** Norge er i ferd med å se verden med de “moderate” islamistenes øyne: Barth Eide understreket gang på gang hvilken sentral rolle Egypt spiller som mekler. Når han i tillegg sa at USA ikke spiller en så sentral rolle, blir tegningen ganske klar: det er hva de besøkende utenriksministre fra Egypt og Tunis har sagt i Gaza: situasjonen er endret og det bør Israel merke seg. Det er en klar trussel. Nå mener Barth Eide at dette er realiteter vi må anerkjenne. I dette bildet spiller USA en mindre rolle.
*** Forbindelsene til Det muslimske brorskap som UD har dyrket i flere år, er ikke tilfeldige. De er uttrykk for at Norge ser en ny konstellasjon og ønsker å spille en rolle innenfor den.
Som sagt, det er lov å kaste opp. Etterpå kan dere lese hele artikkelen her:
Barth Eide: – Israel en okkupasjonsmakt på Gaza
Forøvrig: Dere som er lei av løgnene fra propagandakanalen Nrk, bør se og distribuere denne videoen:
Labels:
den norske regjering,
Hamas,
Israel
Subscribe to:
Posts (Atom)