Showing posts with label det røde borgerskapet. Show all posts
Showing posts with label det røde borgerskapet. Show all posts

Tuesday, January 26, 2010

Groruddalen har blitt Norges lille Asia

Alle kommunens asylmottak, over 90 prosent av de kommunale boligene, samtlige voksenopplæringstilbud for innvandrere og 31 av byens 36 mottaksklasser for nyankomne skoleelever ligger i de østlige bydelene i Oslo, skriver aftenposten.no

Det burde ikke overraske noen. Sjekk telefonkatalogen eller skattelistene for å se hvor de bor de som ønsker flere innvandrere til landet. De bor i hvite områder av Oslo, for eksempel utenriksminister Gahr-Støre, som bor i en millionvilla i Holmenkollåsen. Ikke mange innvandrere der. De politisk korrekte i Nrk og media forøvrig bor også i utelukkende hvite bydeler i Oslo og Bærum.

Enkelte bydeler i Oslo Øst har nesten blitt overtatt av innvandrere, for eksempel Stovner. Når leiligheter selges, flytter etniske nordmenn ut og innvandrere inn. Besøker man Stovner Senter får man en følelse av å befinne seg i et asiatisk eller afrikansk land og ikke i Norge.

Det er enkelt for det røde borgerskapet å ønske enda flere innvandrere til landet når de selv er bosatt i hvite områder.

Hver eneste dag kommer 50 nye innvandrere til landet. Fortsetter folk å stemme på landssvikerpartiene vil tilstrømmingen ikke opphøre!

Thursday, October 22, 2009

Folk er redd for å ytre seg offentlig

Vi mottok en email fra en som selv ikke tør å skrive på nettet. Han var redd for at "noen" skulle finne ut hvem han er og at meningene hans ble kjent (han har en spesiell jobb).

Meningene hans var langt fra noe å skjemmes over. Men likevel er vedkommendes forsiktighet forståelig - særlig sett i lys av de hetskampanjene som ofte iverksettes mot de som nekter å være politisk korrekte.

Dette er essensen av det denne personen skrev: Ta dere en tur til Stovner og Stovner Senter. Der vil dere se hvordan Norge kan komme til å se ut i fremtiden. Nordmenn er allerede i mindretall - hele tre fjerdedeler (3/4) av de som er å se på Stovner Senter er utlendinger.

Mer "farlig" var ikke innholdet i emailen. Men så langt har det altså kommet, at folk ikke tør ytre sine meninger offentlig!

Når det gjelder Stovner Senter, så har mannen rett. Majoriteten er innvandrere. Mange kaller allerede Stovner for Lille-Asia på grunn av den enorme tilstrømmingen av utlendinger.

Tror dere at det røde borgerskapet bor på Stovner?

Langt ifra. Det røde borgerskapet bor i de mer fornemme strøk på vestkanten av Oslo. Søk i skattelistene - der finner du ut hvor de røde landssvikerne bor.

----------------

PS: Det finnes om lag 140.000 innvandrere i Oslo. Hver eneste dag kommer om lag 50 nye til landet.