Showing posts with label innvandrere. Show all posts
Showing posts with label innvandrere. Show all posts

Thursday, May 10, 2012

Toleranse for seksuelle overgrep

Historien om omfattende seksuelle overgrep mot mindreårige, sårbare jenter i Storbritannia har et meget ubehagelig og brutalt budskap: multikulturalismen med all sin toleranse innebærer også en toleranse for overgrep, hvis bare overgriper og offer tilhører de rette kategorier.

Annerledes går det ikke an å forstå historien, og Allison Pearson tar nettopp et slikt utgangspunkt i sin glimrende og forferdelige artikkel i Daily Telegraph. Den burde leses av mange.

Les hele: Når toleranse betyr toleranse for overgrep

Saturday, March 24, 2012

Uredelig debatt om asylbarna

Rita Karlsen, HRS, har skrevet en artikkel om debatten om de 450 såkalte asylbarna:

"Jeg innrømmer at jeg har latt meg opprøre av debatten om de 450 såkalte asylbarna og i dag sprakk det. Sprekken lot jeg først utfolde seg på Facebook, der jeg skrev:

Jeg hadde bestemt meg for ikke å kommentere den såkalte asylbarn-saken, men nå klarer jeg ikke mer! Jeg er rasende av den propagandajournalistikken som utspiller seg. Jeg er kjenner en viss desperasjon over at medier, aktivister og noen politikere turnerer rundt med sine gode meninger, mens de trer sin egen lysende glorie rundt halsen på oss som tenker annerledes. Selvfølgelig ønsker alle at alle barn i verden, og i alle fall de som er født og/eller har tilnærmet hele sin oppvekst i Norge, skal få bli i fantastiske Norge! Hvem ønsker ikke alle barn det beste? Som en av mødrene til ett av disse barna sa til media her om dagen: Hvorfor har ikke våre barn rettigheter, gjelder ikke lover og regler for dem? Men tror du journalisten spurte om det samme ikke gjaldt for foreldrene? Nei da. Dette er foreldre som selv har brutt lover og regler ved å nekte å forlate Norge etter avslag, og som slik sett har klort seg fast i håp om at ”botid” skal gi dem opphold – og da først og fremst via barna. Men de samme har ikke noe beskyttelsesbehov, hvis saksbehandlingen har rett, derimot ønsker de seg et bedre liv enn hva deres hjemland kanskje kan tilby. Og media fremstår på sitt verste: barn eksponeres inntil det absurde, de intervjues, filmes og fotograferes, og deres venner likeså. Foreldre forteller gråtkvalt om at barnet ikke kjenner noe annet enn Norge. Selvsagt ikke! Hvordan skulle de det? Foreldrene har jo holdt dem her, til tross for at de samme foreldrene vet at de ikke har fått opphold i Norge. Men jeg tør vedde på at om disse hadde fått opphold, ville det ikke tatt lang tid før en rekke av de samme sporenstreks hadde dratt på lange opphold i hjemlandet for at ”barnet skulle lære om sin egen kultur” – for da er selvsagt det viktig!? Kanskje media skulle følge opp med å intervjue noen barn (med opphold, eventuelt født her) som per i dag er på lange (og for mange: ufrivillige) opphold i foreldrenes hjemland. Dra til eksempelvis Pakistan, Marokko, Somalia – jeg skal være behjelpelig med å finne adresselister. Ikke ville jeg blitt særlig overrasket heller om ”hjemlandet” straks var mer attraktivt når mange av de samme barna skal finne seg ektemake. Jeg hater denne dobbeltmoralen som noen utviser – og oppfordret så til å lese dagens artikkel av Jon Hustad om Venstres dobbeltmoral i flyktning- og asylpolitikken." Venstre i teori og praksis


Les hele artikkelen til Rita Karlsen: Med hensyn til barna

Friday, March 23, 2012

Voksenopplæring for multikultursekten

Ulrik Imtiaz Rolfsen. Regissør og forfatter:

Norske menneskerettigheter (kvinners-, barns- og arbeideres rettigheter) er etter mitt syn et verdifullt trekk ved det norske samfunnet. Noe som våre forfedre og mødre har kjempet for. Vi har allerede sett at en del innvandrere har ulik praksis når det gjelder barns og kvinners rettigheter. Om vi ikke med stolthet insisterer på at de samme menneskerettighetene gjelder for alle borgere, vil vi få problemer.

————-

Den største faren er om innvandrere får fortsette med å hente ektefeller og arrangere ufrie ekteskap for sine ungdommer som er vokst opp her. Da får disse barna repetert eventuelle brudd på menneskerettighetene. Da går vi glipp av det fremskrittet hver generasjon kan bidra med.

Oslo kan ikke være en andedam hvor den norske kulturen skal beskyttes

Wednesday, March 21, 2012

Se hva som skjedde med Arbeiderpartiet i Oslo

"Houzi, who adheres to the radical Wahhabi sect of Islam, recently said: “Muslims should vote for pro-independence parties, as they need our votes. But what they do not know is that, when they allow us to vote, we will all vote for Islamic parties because we do not believe in left and right. This will make us win local councils and as we begin to accumulate power in the Catalan autonomous region, Islam will begin to be implemented.”

Les dette nøye.
Ta kopier og send til norske folkevalgte.
Se hva som skjedde med Arbeiderpartier i Oslo. Hvem har flertall der? Muslimer. De klarte å mobilisere hos hverandre og nå er de i majoritet.
-ripss

Leserkommentar til artikkelen: Hvor kommer trusselen fra?

Thursday, October 22, 2009

Folk er redd for å ytre seg offentlig

Vi mottok en email fra en som selv ikke tør å skrive på nettet. Han var redd for at "noen" skulle finne ut hvem han er og at meningene hans ble kjent (han har en spesiell jobb).

Meningene hans var langt fra noe å skjemmes over. Men likevel er vedkommendes forsiktighet forståelig - særlig sett i lys av de hetskampanjene som ofte iverksettes mot de som nekter å være politisk korrekte.

Dette er essensen av det denne personen skrev: Ta dere en tur til Stovner og Stovner Senter. Der vil dere se hvordan Norge kan komme til å se ut i fremtiden. Nordmenn er allerede i mindretall - hele tre fjerdedeler (3/4) av de som er å se på Stovner Senter er utlendinger.

Mer "farlig" var ikke innholdet i emailen. Men så langt har det altså kommet, at folk ikke tør ytre sine meninger offentlig!

Når det gjelder Stovner Senter, så har mannen rett. Majoriteten er innvandrere. Mange kaller allerede Stovner for Lille-Asia på grunn av den enorme tilstrømmingen av utlendinger.

Tror dere at det røde borgerskapet bor på Stovner?

Langt ifra. Det røde borgerskapet bor i de mer fornemme strøk på vestkanten av Oslo. Søk i skattelistene - der finner du ut hvor de røde landssvikerne bor.

----------------

PS: Det finnes om lag 140.000 innvandrere i Oslo. Hver eneste dag kommer om lag 50 nye til landet.

Sunday, May 31, 2009

Hijab på barn gjør meg rasende





Jeg bor i et område i Oslo hvor mange invandrere er bosatt. Det betyr med andre ord at jeg ikke bor i området der overklassesosialistene våre bor, nemlig beste vestkant i Oslo.

I dag har vi hatt varmt vær her i Oslo. De flese barn i området har naturligvis vært ute og lekt.

Blant lekende barn i lette sommerklær har jeg kunnet se invandrerjenter forskriftsmessig tildekket med fotside kjoler og hijab. Hvor varmt og ubehagelig det må ha vært for disse stakkars jentene, kan vi kun forestille oss.

At voksne kvinner velger å tildekke seg, får bli deres sak. Men at småjenter tvinges til å gjøre det samme, gjør meg rett og slett rasende!

Takk og pris for muslimer som Noman Mubashir, som sier: - La barn få være barn