Showing posts with label milliardærer. Show all posts
Showing posts with label milliardærer. Show all posts

Saturday, July 25, 2009

Ære være Stein Erik Hagen




Det er flott at vi har rikinger som Stein Erik Hagen. Han tør å være annerledes, han tør å si hva han mener.

I motsetning til andre milliardærer som kysser og slikker politikerne både her og der - trolig med et håp om å få et sugerør inn i statskassa!


Som kjent for de fleste, har partibok og LO-medlemsskap vært meget lønnsomt for Kjell Inge Røkke og Jens P. Heyerdahl.