Showing posts with label muslimer. Show all posts
Showing posts with label muslimer. Show all posts

Saturday, September 29, 2012

We don't care if you're offended, and we never will. Get used to it.

Biskop Kvarme, ordfører Stang og mange flere bør se dette videoklippet!
Det er Pat Condell som kommer med kraftsalvene.


Tuesday, July 3, 2012

Muslimske avvikere i Norge



Det finnes én prosent muslimske avvikere i Norge. Avvikere som vil prøve å forandre islam i en human retning. Dette ifølge Fahad Qureshi i Islam Net. Samme mann avviser at Islam Net radikaliserer unge, tvert om. Det er muslimer som vil reformere islam i en humanistsks retning (denne ene prosenten, altså) som fører til farlig selvradikalisering blant muslimer. Til inntekt for påstanden om at Islam Net er ”åpne for kritisk tenkning” og ikke ekstreme, tar Qureshi min deltakelse i en debatt på Høyskolen i Oslo i fjor, der budskapet var at hender skal kappes og hoder skal rulles, samtidig som salen verbalt sablet meg rett ned da jeg påstod at det er mange måter å praktisere islam på. Men den mentale fyllegangen stopper ikke her, og Qureshi er ikke alene om å sjangle i gatene våre.

Les resten av Hege Storhaugs artikkel:

Virkelighetsbeskrivelse som minner om fylla

Sunday, May 31, 2009

Hijab på barn gjør meg rasende





Jeg bor i et område i Oslo hvor mange invandrere er bosatt. Det betyr med andre ord at jeg ikke bor i området der overklassesosialistene våre bor, nemlig beste vestkant i Oslo.

I dag har vi hatt varmt vær her i Oslo. De flese barn i området har naturligvis vært ute og lekt.

Blant lekende barn i lette sommerklær har jeg kunnet se invandrerjenter forskriftsmessig tildekket med fotside kjoler og hijab. Hvor varmt og ubehagelig det må ha vært for disse stakkars jentene, kan vi kun forestille oss.

At voksne kvinner velger å tildekke seg, får bli deres sak. Men at småjenter tvinges til å gjøre det samme, gjør meg rett og slett rasende!

Takk og pris for muslimer som Noman Mubashir, som sier: - La barn få være barn