Showing posts with label Oslo Høyre. Show all posts
Showing posts with label Oslo Høyre. Show all posts

Tuesday, May 15, 2012

Det glade vanvidd

Oslo opplever en kraftig befolkningsvekst, og de ledende politikere uttaler seg i positive ordelag om situasjonen. Ikke minst ønskes det multikulturelle samfunnet og innvandringen velkommen. En artikkel i www.lokalavisen.no viser at det ligger en stor mørk sky over Norges mest multikulturelle område, Groruddalen.

OSLO: Om 20 år blir det nærmere 800.000 innbyggere i Oslo. Byutviklingsbyråd Bård Folke Fredriksen (H) er godt forberedt på dette.
– Det er plass nok i Oslo til å bygge boliger, vi trenger ikke å røre markagrensa og parkene. Vi kommer til å klare dette, sier han.


Les hele: Oslos østlige bydeler under stort økonomisk press

Monday, February 23, 2009

Hva har Per-Kristian Foss gjort for Oslo?




Per-Kristian Foss topper nominasjonslisten i Oslo Høyre. Heldigvis var det Michael Tetzschner som vant kampen om tredjeplassen på Oslo Høyres stortingsliste med 108 stemmer, mot Inge Lønnings 73. aftenposten.no

Det jeg derimot undres over, er hvorfor Per-Kristian Foss topper listen. Denne mannen har sittet på Stortinget for Oslo Høyre siden unionsoppløsningen - men hva har Foss egentlig gjort for Oslo?

Jeg forsøkte å søke (google), men fant ingenting av betyding. Andre representanter på Stortinget fra distriktene kjemper for sine fylker og landsdeler. Foss, derimot, behøver åpenbart ikke gjøre noe som helst for byen vår. Dårene i Oslo Høyre velger ham likevel til topplass på listen.

For et merkelig partilag Oslo Høyre er!