Showing posts with label Oslo. Show all posts
Showing posts with label Oslo. Show all posts

Thursday, September 13, 2012

Takk til Carl I. Hagen

Nok en gang ser vi at det er Carl I. Hagen som bruker vett og forstand og ikke minst har mot til å si fra!

Byrådet har ombestemt seg, og vil likevel ikke at Oslo tar imot flere flyktninger i år. Grunnen er at Carl I. Hagen sier nei. Sier nei til flere flyktninger

Oslo har allerede store problemer grunnet den rød-grønne regjeringens vanstyre.

Oslo opplever en stor vekst i befolkningen. De multikulturelle områdene opplever også en annen form for vekst. Nye ungdomsgjenger. De bedriver grov kriminalitet.

Les hele: Nye gjenger vokser fram i Oslo

Leserkommentar hos Document:

Til tross for at jeg er hjertens enig med deg så kjenner jeg at sarkasmebeholdningen min er i ferd med å bli oppbrukt. Thomas Hylland Eriksen bor som kjent på Berg (like ved Ullevål) og ser lite til knuffing mellom somaliere, langt mindre gjenger på Holmlia. Folk på Oslos vestkant som tviholder på idéen om positive sider ved innvandring (muslimsk sådan) gidder jeg ikke lenger å kaste bort verken argumenter eller tid på. Disse menneskene kommer ikke til å gi opp sin livsløgn og det er bare frustrerende å forsøke å få dem til å innse realitetene og konsekvensene av deres naive livssyn og politikk. Det er statsstøttet media vi må til livs, ikke livsfjerne enkeltpersoner som profileres og digges av dagens rødgrønne pressekorps.
-Hanne65

Saturday, July 7, 2012

Er du stolt av dette, statsminister Stoltenberg?

I forlaget Dumonts nyeste guide til Oslo for italienske turister, får byen følgende omtale under avsnittet “sikkerhet”:
Kriminaliteten har økt drastisk de siste årene, og Oslo er i dag kjent som Skandinavias kriminalitetshovedstad. Etter solnedgang er ikke byen trygg lenger, i særdeleshet ikke for kvinner. Det blir anmeldt ca. to hundre voldtekter i året.
Det er Document som skriver dette: Hovedstad med frynsete rykte

Nå vil naturligvis strategene i den rød-grønne regjeringen og Arbeiderpartiet forsøke å komme seg unna ansvaret og skammen ved å henvise til lokalstyret i Oslo. Men uansett hvordan Arbeiderpartiet og regjeringsorganene, Aftenposten og Nrk, vil forsøke å vri og vende på det - den øverste ansvarlige for tilstandene i dette landet er statsministeren, og han heter Jens Stoltenberg!

Monday, February 23, 2009

Hva har Per-Kristian Foss gjort for Oslo?




Per-Kristian Foss topper nominasjonslisten i Oslo Høyre. Heldigvis var det Michael Tetzschner som vant kampen om tredjeplassen på Oslo Høyres stortingsliste med 108 stemmer, mot Inge Lønnings 73. aftenposten.no

Det jeg derimot undres over, er hvorfor Per-Kristian Foss topper listen. Denne mannen har sittet på Stortinget for Oslo Høyre siden unionsoppløsningen - men hva har Foss egentlig gjort for Oslo?

Jeg forsøkte å søke (google), men fant ingenting av betyding. Andre representanter på Stortinget fra distriktene kjemper for sine fylker og landsdeler. Foss, derimot, behøver åpenbart ikke gjøre noe som helst for byen vår. Dårene i Oslo Høyre velger ham likevel til topplass på listen.

For et merkelig partilag Oslo Høyre er!