Showing posts with label masseinnvandring. Show all posts
Showing posts with label masseinnvandring. Show all posts

Friday, November 9, 2012

Støtter Høyre Clemets ønske om masseinnvandring?

«Clemet vil åpne alle sluser – vil ha fri flyt av mennesker»: Ja, finnes det noe mere ekstremt tankegods; enn et slikt synspunkt fra presumtivt oppegående personer innenfor et etablert parti her i landet?! For man må nesten gni seg i øynene, og lure på om man har lest rett.

Når jeg studerer Høyres svenske variant; Moderaterna i Sverige - og deres ekstreme leder; Statsminister Fredrik Reinfeldt sitt eget regime, så frykter jeg Erna Solbergs gjeninntreden i en eventuell ny regjering neste år, og da attpå til som statsminister! Denne høyrekvinne er en ekstremt grenseoverskridende variant av en globaliserings-entusiast. Hvor mange ganger har Solberg formanende kommet med mantraet om at «vi lever i en stadig mere globalisert verden», og - hvor EU-overstyring fra Brussel er hennes kjæreste ønske, selv nu i disse krisetider hvor EU står fullstendig avkledd foran det europeiske folk. Ei heller har man glemt denne «femme fatale» sitt forslag som kommunalminister i «Bondevik II regjeringen»; om en implementering av sharia-lovgivning i Norge, eller hennes fanatiske entusiasme for Datalagringsdirektivet.

Før, så undret jeg meg over hvor denne noe kunnskapsenfoldige høyrekvinnelige leder hentet sin «viten» i fra. Men nå vet vi dèt med en ganske så stor grad av sikkerhet, nemlig ideologen og tenkeren Kristin Clemet og hennes viltre unge; den ekstremliberale «tenkesmien» Civita. For Civita er ikke noe søtt og yndig fra det fordums stolte bunadshøyre, men en trollkjærring fra det store globaliserte mørkerom, «hvor pengene i kisten klinger, og sjel og kultur raskt ut av kroppen springer», for å parafrasere en kirkepolitisk hendelse fra den lysere middelalder.

Kristin Clemet har lenge vært et skremmende menneske fra den virkelige reelle- og genuine høyreekstreme flanke, med sine helt livsfjerne visjoner for det ekstrem-individualistiske, høyreanarkistiske grenseløse kaos; hvor alt og alle kan flyte fritt for kapitalen og profittens beste. Hennes siste klargjørende utsagn for all verden er intet annet enn liberalideologisk ekstremisme i verbal tapning, som - om disse tanker skulle få gjennomslag, ville ført hele samfunnet inn i ekstremitetenes rotløse mørke avgrunn.

Multikulturens fanebærere finnes til venstre og til høyre i det politiske bilde. At venstresiden via sin fundamentalistiske internasjonalistiske barndom havnet på denne multikulturelle kurs, kan man historisk sett nesten forstå. Men at tidligere konservative nasjonsbygger-partier som Høyre (og Venstre) i dag fronter multikulturens grenseløse utopi, ja se det er totalt uforståelig. Man sviker egentlig sin en gang historiske misjon, hvor devisen var «Alt for Norge». For et kvantesprang av et hamskifte, når man blikker noen tiår tilbake i tid.

Et stort paradoks er det derfor, at høyrepolitikere som Kristin Clemet og Erna Solberg så til de grader envist forfekter multikultur og globalisme, samtidig som både Arbeiderpartiet (og valgtaktiske mini-SV) begynner å tenke høyt den andre veien...

Så til Høyres statsministerkandidat Erna Solberg har jeg følgende oppfordring:

1. Jeg og mange med meg, forventer, at partiet Høyre klargjør sin innvandringspolitikk over for norske velgere i anledning stortingsvalget neste år. Og jeg spør herved: Støtter Du Kristin Clemet sine visjoner for det grenseløse verdenssamfunn?

2. Du selv, Erna Solberg, kan mere enn gjerne skrive en kommentar her på Document, slik at vi kan få bekreftet om du deler folkeflertallets bekymringer og vil stramme kraftig inn på innvandringen til Norge - eller, at Du går globalistenes multikulturelle ærend ved at gå for så godt som fullstendig åpne grenser til vårt land. -

Valget er herved Ditt Erna Solberg, før vi velgere selv tar vårt endelige valg om et knapt år!

-Pluto

Ovenstående er en leserkommentar til artikkelen hos Document:
Clemet vil åpne alle sluser – vil ha fri flyt av mennesker

Her er noen flere leserkommentarer hos Document:

Jeg skulle virkelig ønske, Pluto, at denne artikkelen kom på trykk og fikk den omtale den fortjener i media. Det er jo sannheter som her presenteres, og uten omsvøp!

Men vi har fått den merkelige situasjon at Høyre stormer frem på meningsmålingene fordi folk reagerer på de rødgrønnes manglende interesse for det norske samfunnet og folks daglige problemer. - For det å vise for all verden Norges godhet er det som teller i Arbeiderpartiets lededelse.

Høyre har forholdt seg tause, de, i ly av misnøyen med AP. Skandaler har partiet også ungått. Mediene har gitt drahjelp og ikke motbør.

Så kommer Clement med sine globaliseringsvisjoner, og blir med det alle redaktørers og journalisters yndling. De tenker jo likt. Der er det jo ingen som med styrke taler om norskhet og patriotisme. - Innvandrernes kultur er det de vil ha. Og assimilering skal derfor motarbeides. Erna Solberg, med sin tro på globalismen, er blitt den mediene foretrekker. Med Pakistan-turen bekreftet hun hvor hun står.
-hanslund

***


I utgangspunktet skulle jeg stemme Høyre, men hver gang Clemet sier noe havner jeg hos FrP...
-Aesop

***


ISLAMISERING OG
SHARIADOMSTOLER MED HØYRE


Høyre vil ha mer innvandring. Dette kan umulig være noen
hemmelighet, for det så vi helt klart den gang Erna Solberg var
Kommunalminister i Bondevikregjeringen.


Som minister i denne regjering foreslo hun til og med å
tillate muslimene å opprette shariadomstoler i Norge.


Vi har sett at dette bar helt galt av sted i England, men
likevel klarer en høyrepolitiker i Bergen å åpne for ny debatt om
shariadomstoler i Norge.


Nå stoler jeg ikke en gang på FRP som febrilsk ønsker plass
i Høyre regjeringen.


Kanskje AP blir mer å stole på i denne saken.
-Erik Gifford

Wednesday, October 31, 2012

Noe er i ferd med å skje i Sverige

Svenske journalister (hvis de i det hele tatt fortjener tittelen "journalist") er blant de feigeste i den vestlige verden. De fører det svenske folket bak lyset når det gjelder den massive utskiftningen av den svenske befolkningen. Masseinnvandringens negative konsekvenser er et ikke-tema i Sverige. Det er derfor nettstedet Avpixlat, som et av de få som forteller sannheten til svenskene, har fått en utrolig fremgang. Nå er Avpixlat blant de største nettstedene i Sverige.

Det är de som läser och kommenterar som är Avpixlats själ. Det är de som skapar Avpixlats storhet. Det är därför journalister gjort försök att stoppa Avpixlat. Inte för krönikorna, inte för klippen ur deras egna tidningar, utan för att kommentarerna engagerar. Folkets röst är makthavares stora skräck. Det är därför de har stängt av sina egna kommentarsfält och letar med lupp bland kommentarerna på Avpixlat. Det är alltid kommentarerna de anmäler, inte krönikörerna. De är inte rädda för krönikörerna. De är rädda för dem som kommenterar.

Nå synes det som om noen av journalistene er ved å våkne. En svensk journalist har våget - men ikke å skrive i en svensk avis, derimot i danske Jyllandsposten.

”Der skjer i disse år en endring av Sveriges befolkningssammensetning som hverken journalister eller den politiske elite er villige til å diskutere offentlig. Er det en grense for hvor mye innvandring Sverige kan håndtere.”

Spørsmålet stilles av journalist og økonom Gunnar Sandelin – i danske Jyllands-Posten. I Sverige stemmer svært mange journalister på parti som er for åpne grenser.

Les hele: En svensk journalist våger

Relatert artikkel: Vakthundene

***


Det känns nästan som om det pågår ett inbördeskrig i Sverige där vapnen är psykologiska. På ena sidan står de som försvarar det som kallas politisk korrekthet. Det är en tro som man måste hålla sig till annars blir man fienden och är inte längre välkommen i folkhemmet. Fienden är de som ifrågasätter rådande tro. Människorna som bekänner den politiskt korrekta tron är i majoritet, i alla fall till synes då många inte vågar yppa något annat i rädsla för att bli utslängda i kylan.

Psykiskt krig

Monday, June 25, 2012

Stormannsgalskap og internasjonale verv

Breivik opererte med begrepet "selektiv empati". Såvidt jeg kan se kan noe lignende være på ferde her. Det er ihvertfall ikke så vanskelig å forestille seg at folk med et alvorlig forstyrret sjeleliv kan ha lettere for å vise en form for "abstrakt empati" som i siste instans handler om narsissistisk selvbekreftelse. Det blir slik sett mer interessant å stille opp for "hele verden" (tegn på stormannsgalskap) enn å begrense seg til den konkrete oppgaven med å handle representativt på vegne av (det man skulle tro) var egne landsmenn.

I tillegg kommer selvsagt her håpet om å bli del av den "internasjonale eliten". Idealet slik sett, for de aller fleste av politkerne, må vel være styreformannen i Goldman Sachs, FN-utsending for (masse)immigrasjon, ex-sentrum-høyre-politikeren Peter Sutherland, som mer eller mindre perfekt har oppsummert de siste 10-20 års massennvandringspolitikk: Alt europeisk særpreg skal forsvinne fordi det lønner seg - for de oppdragsgivere som til slutt skal sørge for at han får "lønn for strevet". Belønningen består av styreverv både i privat næringsliv og i internasjonale organisasjoner. Den opprinnelige befolkningen i "hjemlandet" er simpelthen irrelevant for disse menneskene, rent ut over at de kan tjene som springbrett for en "politisk karriere".
-Steinadler    

Rory Stewart har skrevet en del av en bok som heter "Can Intervention Work?" Her beskriver han blandt annet en livsfjern elite som har mest til felles med hverandre enn noen annen del av jordens befolkning, herunder også de vanskeligstilte som eliten skal hjelpe ut av elendigheten.
For å ta ett eksempel fra boken; en av elitistene fabulerte om face book revolusjon i Afghanistan.
De aller fleste har fått med seg at det er stor grad av analfabetisme og det er bare noen deler av landet som har elektrisitet. En hvilken som helst TV-seer i Norge hadde ikke kommet på tanken en gang, men det klarer eliten.
Disse menneskene er nå i ferd med å bli like ødeleggende som den franske adelen.
-Belisarius     


Leserkommentarer til artikkelen: Nattlig skyting ett kvartal fra Oslo tinghus