Showing posts with label Sverige. Show all posts
Showing posts with label Sverige. Show all posts

Wednesday, May 22, 2013

Nå får Sverige regningen


Sverige har mer eller mindre åpne grenser. Titusenvis av innvandrere har kommet og fått opphold i landet de seneste årene. Majoriteten av de som har fått oppholdstillatelse og svansk pass, aner ikke hva demokrati er, de aner heller ikke hva takknemmelighet er. Kravmentalitet er det som styrer de fleste av dem. 

Men de egentlig skyldige, er svenske politikere og mediene. Det er de som har tillatt at galskapen har fått utvikle seg. Nå kommer regningen! 

De få som har forsøkt å advare mot utviklingen, har blitt sosialt utstøtt og kalt rasister. Så langt ned i vanviddet har Sverige sunket.

"....Bud­ska­pet er tyde­lig: Man angri­per ordens­mak­ten, også i dens hoved­kvar­ter. Det er en offen­siv approach. Man går til angrep. Det er krigsstrategi.

Ved å tenne på biler viser opp­rø­rerne at de har makt, makt til å ødelegge sam­fun­net, og poli­tiet, sta­tens volds­makt, er maktesløs.

Det er en mak­tes­løs­het som sprin­ger ut av situa­sjo­nen: brannstifterne/opprørerne er mange, de er sivile, mas­kert og kan kom­mu­ni­sere via sms og nett.

Men den vir­ke­lige mak­tes­løs­het befin­ner seg et helt annet sted: I hodet på Fred­rik Rein­feldt, regje­rin­gen, Riks­da­gen, pres­sen og aka­de­mia. Det er der benek­tel­sen og avstå­el­sen av auto­ri­tet har fun­net sted. Kon­ti­nu­er­lig, systematisk.

Nå kom­mer regningen.


Ikke rart man har vans­ke­lig for å innse hva man selv har stelt i stand....."

Les hele: Svenskene er redde

Tuesday, May 21, 2013

Herlig underholdning fra Sverige

Der er store opptøyer i Sverige. Så pass har du vel fått med deg? Men kanskje du ikke er klar over at Sverige er et galmannsland der det er forbudt å identifisere en forbryter som utenlandsk? I Sverige kalles det for rasisme.

Hvor vanvittig Sverige har blitt (det er derfor det blir underholdende), kan du se fra denne leserkommentaren hos Document:


"Å sette seg til med live-sendinger i Aftonbladet og Expressen gjennom natten gav i det minste tre helt uforglemmelig komiske insidenter fra nattens rabalder.

Som da journalisten spurte en eldre nabo i Husby om han var redd. Nei, han var ikke redd. Han hadde hatt bilen stående i gaten, men den ble satt i flammer for tre uker siden. Man kunne formelig ane hva som raste gjennom tankene til journalisten, hvis avis hele natten hadde satt all tyngde på at årsaken til opptøyene var politivolden som inntraff lenge etterpå, da det ble helt tyst og returnert til studio uten ytterligere kommentar.

Eller ungdommene som uttalte at de gjorde dette fordi de hatet politiet, minutter før de gav seg til å kaste brostein på brannbiler og brannfolk som kom til stedet.

Heller ikke til å glemme med det første var Aftonbladets journalist, som natten gjennom stadig forsikret om at alt var "helt lugnt" samtidig som han måtte forklare alt fra eksplosjoner som lød i bakgrunnen, steiner som gikk veggimellom og som ved et tilfelle også måtte avbryte sendingen - før han dukket opp igjen få minutter senere og forsikret om at alt var like lugnt."
-Vincente7

Hvis du nå sitter der og måper, fordi du trodde at Sverige kun var synomymt med den koselige røde stugan, billig øl, flesk og røyk - da trenger du nok å oppdatere deg litt. Skriv Sverige i søkefeltet for denne bloggen eller les denne artikkelen,  Politiets skyld, og søk etter mer om Sverige hos Document.

Eller...kanskje ikke. Det vil nok ødelegge kosen og hyggen for deg. Kanskje du heller skal holde deg til Aftenposten og Nrk. Da kan du være trygg på at du får kun de snille nyhetene.  


Tuesday, January 29, 2013

Noen bør ta over Sverige

Det har blitt sagt utallige ganger: Sverige er et galmannsland! Noen bør snart forbarme seg over landet og ta over styringen av Sverige. Jeg mener, er det ikke lite humant å la gærninger surre rundt i ørska uten at de blir tatt vare på?

Som Nina Hjerpset-Østlie hos Document skriver:

"Hva skulle vi vel gjort uten Sve­rige? Ikke før har den svenske regis­sø­ren Sofia Jupit­her lært oss at Thor­bjørn Egners høyre­eks­treme reto­rikk har gjort opp­vok­s­ende gene­ra­sjo­ner til frem­med­ha­tende, into­le­rante dritt­sek­ker, før Aft­on­bla­dets skri­bent Mar­tin Aagård tar en kikk på det norske land­ska­pet. Og hva ser han der? I hver kran og hver tut, så tyter nyfa­scis­ter ut.

Og de snak­ker nynorsk alle sammen!..."

Orker du mer vanvidd fra skrullingene i Sverige, så les hele saken her:

Olaf, du må vakne - nyfascistane kjem!

Wednesday, October 31, 2012

Noe er i ferd med å skje i Sverige

Svenske journalister (hvis de i det hele tatt fortjener tittelen "journalist") er blant de feigeste i den vestlige verden. De fører det svenske folket bak lyset når det gjelder den massive utskiftningen av den svenske befolkningen. Masseinnvandringens negative konsekvenser er et ikke-tema i Sverige. Det er derfor nettstedet Avpixlat, som et av de få som forteller sannheten til svenskene, har fått en utrolig fremgang. Nå er Avpixlat blant de største nettstedene i Sverige.

Det är de som läser och kommenterar som är Avpixlats själ. Det är de som skapar Avpixlats storhet. Det är därför journalister gjort försök att stoppa Avpixlat. Inte för krönikorna, inte för klippen ur deras egna tidningar, utan för att kommentarerna engagerar. Folkets röst är makthavares stora skräck. Det är därför de har stängt av sina egna kommentarsfält och letar med lupp bland kommentarerna på Avpixlat. Det är alltid kommentarerna de anmäler, inte krönikörerna. De är inte rädda för krönikörerna. De är rädda för dem som kommenterar.

Nå synes det som om noen av journalistene er ved å våkne. En svensk journalist har våget - men ikke å skrive i en svensk avis, derimot i danske Jyllandsposten.

”Der skjer i disse år en endring av Sveriges befolkningssammensetning som hverken journalister eller den politiske elite er villige til å diskutere offentlig. Er det en grense for hvor mye innvandring Sverige kan håndtere.”

Spørsmålet stilles av journalist og økonom Gunnar Sandelin – i danske Jyllands-Posten. I Sverige stemmer svært mange journalister på parti som er for åpne grenser.

Les hele: En svensk journalist våger

Relatert artikkel: Vakthundene

***


Det känns nästan som om det pågår ett inbördeskrig i Sverige där vapnen är psykologiska. På ena sidan står de som försvarar det som kallas politisk korrekthet. Det är en tro som man måste hålla sig till annars blir man fienden och är inte längre välkommen i folkhemmet. Fienden är de som ifrågasätter rådande tro. Människorna som bekänner den politiskt korrekta tron är i majoritet, i alla fall till synes då många inte vågar yppa något annat i rädsla för att bli utslängda i kylan.

Psykiskt krig

Wednesday, October 24, 2012

Enda mer fra galmannslandet Sverige

Utallige artikler er skrevet om hvordan svenskene ødelegger sitt eget land. Flere har påpekt at Sverige kommer til å bli det første muslimske landet i Europa, og landet fosser frem mot den tilstanden med rekordfart. Mer enn tusen innvandrere kommer til Sverige hver eneste uke - og den svenske eliten vil ha mer.  Og enda mer.

Forbauser det deg at du må finne informasjon av dette slaget hos alternative informasjonskilder?  Lever du fortsatt i den villfarelsen at du får vite det du trenger via Nrk og Aftenposten?

Glem det! Aftenposten og Nrk refuserer over en lav sko og den informasjonen de velger å publisere, er nøye anrettet. Visse temaer diskuteres helst ikke, og skulle de se seg nødt til å gjøre det, sørger de alltid for at de riktige personene med de riktige meningene - for eksempel redaktør i Aftenposten, Harald Stanghelle - fører an i ordskiftet.


Hvordan kan Sverige kjøre seg selv i grøfta på denne måten?

Svaret er Vakthundene: Det finnes nemlig spørsmål en ikke får stille i Sverige. Det er derfor mange har påpekt at Sverige har blitt det nye DDR (det tidligere kommunistiske diktaturet, Øst-Tyskland).  Man får ikke stille spørsmål ved Europas mest drastiske innvandringspolitik. Man får fremfor alt ikke stille spørsmål av typen «Hvor mye innvandring tåler Sverige?». Det er det farligste spørsmålet av alle, for det utgår fra at det finnes en grense.

Les om vakthundene i Sverige her: Vakthundene

Les også: Sverige er et annet sted


Monday, October 1, 2012

Jag är inte sjuk, jag är bara svensk

Sverige er blant flere og flere rundt om i den vestlige verden blitt kjent som et galehus. For så vidt helt greit, da vet vi i det minste hvor skrullingene befinner seg. Med måpende vantro kan vi kun bivåne at et åndssvakt folkeferd jobber hardt for å  ødelegger sitt eget land.

For hønsehjernene i hønsehjernelandet Sverige hviler aldri. De jakter kontinuerlig på fiender av deres vanvittige prosjekt - multikulturismen - og en av de seneste fiender de har funnet, er tegneseriefiguren Tintin. Hønsehjernene har nemlig funnet ut at Tintin er rasistisk eller homofobisk

Fy flate! Man kan bli sjokkert av mindre.

Vil det nytte å fortelle de politisk korrekte fjolsene i Sverige at de mest homofobiske mennesker på denne jord er nettopp muslimene som de importerer i stor skala?

Neppe. Sverige er uten håp allerede. De synes å ha mistet evnen til å tenke. Vi kan bare ønske dem lykke til på veien til å bli det første muslimske landet i Europa. Mon tro hvor de svenske homsene skal gjøre av seg når landet har blitt tatt over av islam?

Strakstiltak overfor tegneseriefiguren Tintin ble naturligvis sporenstreks iverksatt - Tintin ble utvist fra Kulturhuset i Stockholm, og personalet fikk instruks om å lete etter annet material i biblioteket som kan defineres som rasistisk eller homofobisk. Vi tar det som en selvfølge at personalet gikk hjem glade og lykkelige over å ha utført et viktig oppdrag. Ble eventuelle rasistiske eller homofobiske bøker som de fant satt fyr på?

Tror du at denne historien er en fleip?

Dessverre, det er nok ikke det:
Kroken på døra for Tintin



Saturday, September 29, 2012

Den endelige ødeleggelsen av Sverige

Her snakker Pat Condell om Sverige - det landet som topper voldtektsstatistikken i Europa, og hvor journalistene fortier sannheten for det svenske folk.

Klikk på linken for å se og høre videoen hos YouTube:

The Final Destruction of Sweden

PS: Vi og mange andre bloggere har skrevet mye om vanviddet som foregår i Sverige.  Hvis du lurer på hvorfor for eksempel Nrk aldri nevner dette....ja, da viser din undring kun at du ikke har skaffet deg informasjon om hva som foregår i mediene også her i landet.

Men fortvil ikke - du kan skaffe deg innsikt, begynn gjerne her:

Document

og her:

Human Rights Service

Enda flere finner du  på vår linkliste til høyre på denne bloggen.

Du kan bruke søketjenesten hos de nevnte hjemmesidene og søke på Aftenposten, VG, Dagbladet, Nrk, journalister, multikultur osv.

Men vær forberedt: Du kan komme til å bli dypt sjokkert!

Se også: Harald Eia vil utfordre svensk politisk korrekthet

Friday, September 14, 2012

Mer fra galmannslandet Sverige

”Vilka Röster är det vi får höra i dagens Sverige? Vilka släpps fram? Vilka stoppas?”, spør Julia Caesar i denne kronikken, og i kjent stil svarer hun selv: ”Rösterna lever sina liv i ett utrymme som har skapats av någon och som begränsas av någon. Någon, någonstans, bestämmer vad som får sägas och vad som inte får sägas. Någon rycker i trådarna. Någon släpper fram. Någon stänger ute. Minsta lilla felsteg så är man rökt. Straffet för ett förfluget ord är först en offentlig och förnedrande pudel, sedan avstängning eller uteslutning.” Caesars dom er som vanlig hard og kontant, og hun unnlater heller ikke å navngi hvilke personer som styrer meningsdannelse i Sverige og hvilke medier som trekker i trådene.

Les hele: Svenske Røster av Julia Caesar.

Les mer om galskapen i Sverige i en artikkel skrevet av
Pia Kjærsgaard: Den svenske løgn

Orker du mer svensk vanvidd, så les også denne artikkelen:
Den tause redselen

Hun gjorde det utenkelige og helvete brakte løs. Presten Helena Edlund i den svenske kirken benyttet seg av ytringsfriheten til å stille spørsmål ved den svenske kirkens unnfalne holdning overfor islam og etterlyste en tydeligere kristen identitet. ”Jeg burde ha visst bedre,” skriver hun.

”.....Dagens Sverige präglas inte av frimodig öppenhet utan av tyst rädsla, ibland till nivåer där den nästan går att ta på. Så vad har hänt i mitt Sverige? Vad är det som får vuxna, intelligenta och engagerade människor att vända bort blicken istället för att säga sin mening?

En av de allvarligaste förändringarna i Sverige under de senaste decennierna menar jag är den praktiska inskränkningen av yttrandefriheten. Varje vuxen svensk med någon form av självbevarelsedrift vet vilka åsikter som är ”godkända” och att avvikande åsikter inte går ostraffade förbi. Särskilt inom vissa områden gäller det att vakta sin tunga. Håller du inte med, så håller du i alla fall käft om du vet ditt eget bästa.....

Är då Sveriges framtid ohjälpligt nattsvart? Jag vägrar att tro det. Fler och fler tecken syns i skyn som tyder på att människor börjar kvickna till. Likriktningen och inskränkningarna har blivit alltför tydliga. De etiketter som hittills kastats på folk för att tysta och idiotförklara, är inte lika effektiva längre. Även de starkaste ord vattnas ur om de används för flitigt.
Sverige må vara ett land där den tysta rädslan styr. Men skrämseltaktiken fungerar bara så länge vi låter oss skrämmas. Det går att bestraffa en, eller tio, eller femtio. Men tusen? Tiotusen? Nu viskar alltfler röster att kejsaren är naken, och när de som varit tysta så länge, inte längre är det – då kommer det att hända saker.
Så mitt avslutande tips i höstrusket får bli detta: Kura ihop dig i soffan och se Bröderna Lejonhjärta. Fråga dig sedan vilket samhälle du vill leva i – och vad du tänker göra åt det. För trots allt finns det saker man måste göra även om det är farligt. Annars är man ingen människa utan bara en liten lort.”





        

Sunday, September 9, 2012

Sverige er blitt det ville vesten

Blott under den senaste månaden har hela tio skottlossningar skett utomhus med andra personer som måltavla. Dessa har skett i tätbefolkade områden med hög risk för att även oskyldiga förbipasserande kunnat skadas. Skjutningarna i fullt dagsljus på offentliga platser ökar och även om det inte finns någon statistik som stöder det ökade våldet är det polisens bestämda åsikt.

Under 2010-2011 skedde 84 skjutningar i Göteborg. Siffran för motsvarande period i Malmö var 309 och i Stockholm skedde 190 skjutningar under 2011.

Les hele: Sverige allt närmare ett vilda västern

Saturday, July 14, 2012

Innvandrere begår mest kriminalitet i Sverige

Sommarens pangnyhet briserar i bloggvärlden. Endast där. Den här nyheten kommer du garanterat aldrig att få läsa i gammelmedia: Svenskarna begår inte längre merparten av brotten i Sverige. Någon gång omkring 2007 gick invandrarna förbi svenskarna i polisanmälda brott – trots att de utgör en minoritet av befolkningen.

....Politikerna vet naturligtvis hur det ligger till. Vi kan vara förvissade om att de har full inblick i den galopperande brottsligheten. De briefas med fakta som aldrig når allmänheten. De går omkring och svettas av nervositet för när bubblan ska brista och allmänheten får veta hur det egentligen ligger till. De är beredda att dölja, ljuga och bortförklara tills kragknappen ryker. Sanningen om konsekvenserna av världens mest ansvarslösa invandringspolitik får inte komma fram. Priset vi betalar ska hemlighållas till varje pris. Utan bloggvärlden skulle vi heller aldrig få veta.

....Trettiosju år senare har vi facit. Dagens politiker kan inte gömma sig bakom naivitet. I dag finns överväldigande bevis för att stora invandrargrupper, framför allt från Mellanöstern och Afrika, har en helt annan syn på moral, heder och brottslighet än majoriteten av svenska folket. I dag vet både alliansregeringen och oppositionen att när vi tar emot invandrare från krigszoner och andra länder med hög brottslighet, då ökar också brottsligheten i Sverige. I synnerhet den grova brottsligheten.

Les hele: Priset vi betalar

Thursday, July 12, 2012

Litt mer galskap fra Sverige, det nye DDR

Har du lyst til å lese mer om galskapen i Sverige? Eller DDR-Sverige som flere og flere omtaler landet.

Her er litt grøss dere kan hygge dere med - hygge i betydningen at fullt så vanvittig har vi det heldigvis ennå ikke her til lands.

Svensk LO uddanner 150.000 ‘antiracister’

Politisk ytring kan koste jobben i SVT


Tilfellet Janne Gunnarsson viser at ytringsfriheten er truet i Sverige

For all del; skulle du få et sterkt behov for å kaste opp etter å ha lest de tre artiklene, så er det å anse som helt normalt. Tilstandene i Sverige er nemlig til å spy av!

(I tilfelle du skulle lure på hva DDR står for, så snakker vi her om det gamle, kommunistiske diktaturet, Øst-Tyskland. Les derfor også denne artikkelen - LO trener opp Stasiagenter. Men etter det bør du ta en pause. Det er nemlig grenser for hvor mye galskap fra Sverige man bør ta inn på en gang!)

Monday, July 9, 2012

Aftonbladets propagandastall av vänsterslynglar

Konkurrensen är hård, men redan på politikerveckans andra dag slås vidrighetsrekordet av en artikel skriven av Petter Larsson i Aftonbladet. Han är en av de oumbärliga krafterna i Aftonbladets propagandastall av vänsterslynglar. Här är några citat från en föreläsning där han ger sin syn på Sverigedemokraterna. Jag rekommenderar läsarna att se videon, den är en enastående uppvisning i hålögd anal vänsterperversion. Notera den uttryckslösa mimiken och de kraftlösa, feminina handrörelserna. Cirka 16:35 minuter in i föreläsningen säger han:
“Det viktigaste tror jag är att man fortsätter brännmärka dem som nazister i varje givet läge. Man ska påtala vilka de är, liksom.”
“Min tanke med detta är att om man brännmärker SD stenhårt så kan man sedan använda SD som slagträ mot moderater och folkpartister. Kolla, deras förslag är som SD, och SD är ju nästan nazister. Det är i alla fall den logiken jag arbetar efter än så länge.”
 Om integration och invandring säger Petter Larsson:
“Ett övergripande mål för vänstern måste vara att hålla undan dessa frågor, eftersom varje gång dessa frågor diskuteras så kommer SD att gå framåt.”
När jag läser artikeln i Aftonbladet förstår jag att det är så här den ser ut, den senaste hjärntvättstaktiken för att få svenska folket att ge upp vår historia och vår nationella identitet. Strategierna hos den Sverigehatande PK-eliten blir isande tydliga. När inga andra strategier lyckas kommer de att tala om för oss att det svenska folkhemmet aldrig har existerat. Bit för bit kommer de att försöka utplåna vår historia. Mönstret från diktaturer är alltför välbekant.


Les mer: Söndagskrönika: Därför ska vi berätta

Sunday, July 8, 2012

Mer fra det nye DDR - Sverige

Hera Lamppu Maduro skrev blogg i Skånska Dagbladet. Hun er frilansfotograf og fotolærer, og bor i Seved, en bydel i Malmø som har et dårlig rykte. Hun skulle egentlig ikke skrive om politikk, men virkeligheten i Seved er påtrengende. Hun kom inn på situasjonen i nabolaget, i Malmø og Sverige, og undret hvordan fremtiden skulle bli.

Det må man ikke i dagens Sverige. I det øyeblikk man beveger seg over usynlige grenser, kommer sanksjonene.

Det har Hera Lamppu Maduro fått merke. Innlegg ble fjernet fra avisens nettsider. Dernest begynte den sosiale utfrysingen: venner og kolleger slutter å hilse, snakker ikke lenger til henne.....

.....Dette er interessant. Med “de andre kvinnorna” mener Maduro kvinner med utenlandsk bakgrunn. De er ikke så nøye med riktige meninger. Det kommer an på andre ting. Om man er rettskaffen, vennlig, til å stole på. Det er slike grunnleggende ting som betyr noe, ikke om man har de riktige meningene. Men i dagens Sverige betyr riktige meninger alt, og de som ikke har dem blir straffet og bannlyst.

Det gjærer under overflaten i Sverige. Det gjør at meningsvokterne er årvåkne og slår ned på alt som viser tendens til mer grunnleggende kritikk.

Les hele: Sensurert av Skånska Dagbladet

Tuesday, July 3, 2012

Det styres med jernhånd i Sverige, vår tids DDR

Hvis du er en som ikke har lest artiklene til Julia Caesar om tilstandene i Sverige, da har du gått glipp av mye viktig informasjon. Kanskje er du en av få som fortsatt lever i den villfarelsen at du får vite det du trenger via Nrk og Aftenposten?

Glem det! Aftenposten og Nrk refuserer over en lav sko og den informasjonen de velger å publisere, er nøye anrettet. Visse temaer diskuteres helst ikke, og skulle de se seg nødt til å gjøre det, sørger de alltid for at de riktige personene med de riktige meningene - for eksempel redaktør i Aftenposten, Harald Stanghelle - fører an i ordskiftet.

Human Rights Service (HRS) publiserer heldigvis det meste av det Julia Caesar skriver. Besøk denne alternative informasjonskilden og søk etter Julia Caesar - da får du opp mange artikler med et innhold som trolig vil overraske deg. Etter det vil nok Nrk og Aftenposten fortone seg som tidligere sovjetunionens Pravda.

HRS publiserer nå den nyeste artikkelen av Julia Caesar:

"Som kjent er ikke innvandrings- og integreringspolitikken et tema for debatt i Sverige. Tvert om. Den styres med jernhånd av den politiske eliten, godt hjulpet av mediene, og målet er entydig: det skal være lettere å få opphold i Sverige. De står samlet mot enhver kritikk, noe som ikke minst utspiller seg i en felles boikott av det innvandringskritiske partiet Sverigedemokraterna (SD) – samtidig med at det samme partiet bare vokser på meningsmålingene. Avstanden mellom de styrende og folket øker. For ”svenska politiker har bestämt att Sverige ska vara ett undantagsland. Vi ska vara bättre än alla andra. Världsmästare. Bäst i klassen,” raser Julia Caesar, og peker på at regjeringen er i gang med å sløse bort landets viktigste kapital."

Les hele artikkelen: Unntakslandet

Monday, June 11, 2012

Klassekampen med vrøvl i Verdens Gang

Journalist i VG, Hans Petter Sjøli, trakk Verdens Gang ned i søla på onsdag. Denne tidligere journalisten i Klassekampen, som trolig ble fristet av VGs høye lønninger, spredde sitt venstrevridde tøv over to sider i landets største tabloidavis.  Der kaller Sjøli foredraget til svensken Mattias Gardell i Oslo tingrett for mesterlig.

Den som opplevde Mattias Gardell i retten denne uken, merket et pust av den militans som preger det offisielle Sverige og som selv de borgerlige partiene bøyer seg for.....Graden av brutalitet må sees i sammenheng med at mange mennesker kan sjekke den talen Gardell refererer til og se at hans fremstilling ikke stemmer. Er han så fanatisk at han ikke ser det, eller er det en kalkulert hersketeknikk? Trolig det siste. Debatten er i høy grad blitt et spørsmål om kontroll og makt. I Sverige bruker man knyttnevene både billedlig og fysisk....

Det er derfor ytterst forstemmende at VGs Hans Petter Sjøli i en to siders kommentar onsdag kaller Gardells foredrag for mesterlig og slutter seg til karaktermordet på Hirsi Ali. Sjøli kommer fra Klassekampen. Kommentaren ville passet der med sin retoriske, manipulerende stil. Nå står den altså i Norges største tabloid. VG er blitt et venstresidens Bildzeitung. Jeg vil tro det er flere i avisen som krymper seg.....

Les hele: Frontlinjen Ayaan Hirsi Ali

Leserkommentarer:

Gardell har de siste dager i Oslo fremstått som en giftsprutende, moralsk dverg - og langt fra noen "retorikkens mester" slik denne Sjøli så patetisk uttrykker det.
Sjølis panegyriske hyllest av ekstremisten Gasrdell var pinlig lesning, og jeg tipper dette intellektuelle lavmålet var ekstra pinlig for enkelte av Sjølis langt mer edruelige og oppegående kolleger i avisen.
-ixus90   

Sjøli tror visst at den garntråd han har fått fatt i enden på leder tilbake til Gardell, men om han våger seg til å nøste den opp vil han få seg en ubehagelig overraskelse. Der står nemlig Breivik og venter. Det er hans tråd han følger.
-TheReligiousCynic

Dette er alvorlig fordi det står i Norges største avis. Jeg vil derfor anmode red. om å sende documentartikkelen til VG og be om å få den tatt inn på et sentralt sted. Det norske folk trenger motvekt mot slike folkeforførere som Gardell. Jeg sukker også oppgitt over klovnen professor Aarebrot som sa at jounalistenes politiske syn ikke hadde noe å si for det journalistiske arbeidet.
-Kjetil7                     

Sunday, May 6, 2012

Den svenske innvandringspolitikken er uhyggelig

Den svenske innvandringspolitikken er uhyggelig. Det finnes intet annet ord. Snaphanen.dk har i mange år spilt Kassandra når det gjelder Sverige. Men virkeligheten er enda verre.


Weekendavisens Frode Vestergaard har sett på svenske asylsøknader, familiegjenforening og enslige mindreårige. Tallene er enorme, og likevel tar bare svenskene imot. Den som våger å oppløfte sin munn får på pukkelen.


Tallene må betegnes som abnorme, og må uroe norske og danske politikere. Men også i disse landene kvier man seg for å ta den svenske virkeligheten inn over seg.


Det vil de måtte. Flukten fra Sverige vil øke.


Utad later man i Norge som om den rekordstore befolkningsveksten er et gode, men ser man til Sverige burde bremsene slås på.


Les hele: Sverige – spranget inn i det ukjente

Les også: Sverige: 34.890 opholdstilladelser 4 første måneder 2012


Leserkommentarer:


Det är det som är så skrämmande. För en somalier, som har fått permanent uppehållstillstånd (PUT) som flykting, räcker det att bo i Sverige i fyra år för att få medborgarskap. Eftersom ID-kraven på somalier i princip är icke-existerande, innebär det att svenska myndigheter delar ut medborgarskap till personer som man inte vet vilka de är. Att dessa "svenskar" så småningom kan hamna i Norge, är uppenbart och bör oroa norska myndigheter.
-ExitSweden   


Jeg har tatt opp dette tidligere. Somaliere(eksempel) som kommer til Sverige, får svensk stasborgerskap, for så å reise videre til Norge. De regnes vel da automatisk som svensker, som benytter seg av retten til fri flyt av arbeidskraft. Automatisk er de en del av den store gruppen av "svensker" som flytter til Norge.
Undres på hvilken morsmålsundervisning denne gruppen vil få?
Svenskenes asylpolitikk kommer i stor grad til å påvirke nabolandene. For asylsøkere er det vel samme hvilken dør som er åpen, så lenge man kommer inn.
Svenske politikere vil jo at Europas asylpolitikk skal forandres. Ikke at Sverige skal nærme seg resten av Europa, men at Europa skal nærme(kopiere) seg svensk innvandringspolitikk.
-oddegil     

Den tidigare riksdagsmannen Jan Emanuel Johansson (S) blev mångmiljonær på "flyktingbarn".
Den kontroversielle socialdemokraten Jan Emanuel Johansson – som nu
misstänks för skattebrott – plockade ut 30 miljoner i vinst för sitt
välfärdsbolag Folkhemmet Integration AB, som driver boenden i Uppsala.Några dagar senare sålde han företaget till Frösunda, som ägs av det
brittiska riskkapitalbolaget HG Capital, och kammade därigenom hem
ytterligare 223 miljoner av de pengar som ursprungligen tillhörde skattebetalarna.
-ExitSweden                     

Sunday, April 29, 2012

DDR-Sverige

Nyligen publicerade centerpartisten Staffan Danielsson en debattartikel i Dagens Nyheter som avhandlade de så kallade ensamkommande flyktingbarnen och deras påstådda åldrar, som i internationella tester sällan visat sig stämma.


Det tok kun noen timer før Danielsson (naturligvis) ble stemplet som rasist, fremmedfiendtlig, brun og endog psykisk syk.

Slik er dagens Sverige. Landet har blitt en kopi av tidligere DDR.


Dette må være en våt drøm for mange multikulturister her i landet. Hadde det ikke vært flott om alle som uttalte seg kritisk om innvandring ble skjøvet ut i det ytterste mørke, slik som i Sverige?


Les hele: Välkommen till vår värld, Danielsson!


Relatert bloggpost: Mannen på bildet er et barn - i Sverige

Wednesday, April 25, 2012

Svenskesyken

Svenskesyken, det vil si folk som er truet av svenskesyken - som er frykten for etablissementets trakassering og utestenging.

Iranske mullaher og svenske politikere har noe til felles: ingen av dem setter pris på Bahare Mohammadi Andersson. I Iran ble hun pisket grunnet en video av filmen Robin Hood, i Sverige ties hun i hjel. Hvorfor? Hennes forbrytelse er å sette ord på kvinneundertrykking og tale svenske islamister og sharia midt imot. Og vel så ille: kvinnen som jobber med mishandlede søstre har tillatt seg å følge følelsene sine og gifte seg med en svensk mann.        

Les hele: http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=45&tekstid=5591

Siden galmannslandet Sverige er i fokus her, la oss også ta med dette:

Sverige er som kjent det galeste landet i verden. Ikke bare ønsker de nå å viske ut forskjellen mellom kjønn, og erstatte «hun» og «han» med «hen», men nå er det røster i Sverige som ønsker å forby svensk og europeisk kultur.

Ja, det er helt sant.

Les hele: Absurdistan

Tuesday, April 10, 2012

Anti-Semitic hate crimes are on the rise in Sweden

In 2004 the most common name for baby boys in the city Malmø was Mohammed, and among 15-year-olds, ethnic Swedes are now in minority.

According to the Malmö police, hate crimes in the city range from anti-Semitic remarks (a crime according to Swedish penal law) to violent assault. In late 2008, a peaceful Jewish demonstration was run off the main square by an aggressive mob of immigrants of Arab origin.


Read all: Malmö: Hatred of Jews in a Swedish city

Friday, March 30, 2012

Mannen på bildet er et barn - i Sverige


Nei, du må ikke le. Vi må være diplomatiske og...Nei, pokker heller - bare le. Gapskratt, om du vil. Vi har nemlig å gjøre med et land som er så fullt av løgner, fortielser og frykt for ikke å være nok politisk korrekt at det hele tenderer til å måtte kalles et kasus i psykiatrien.

For Sverige har blitt et galmannsland. Voksne menn kan utgi seg for å være barn og får innvilget asyl med alle rettigheter. Innvandringskritikere i Sverige mener det finnes mange, mange tilsvarende eksempler på oppkonstruerte historier som myndighetene i Sverige ikke bryr seg med å sjekke.

SVT kallar honom för flyktingbarn, och Aref Husseini hävdar han är 16 år och kom hit som 14-åring.

Og dåredimpene i Sveriges Televisjon intervjuer og lager reportasjer med disse åpenbart voksne mennene som de omtaler som ensamkommande flyktningebarn.

Kan tragikomedien bli bedre? Er det rart vi kaller Sverige et galmannsland?

Les vanviddet fra Sverige her:
Ensamkommande flyktingbarn en vuxen man

Leserkommentarer:

Så den där gubben gick i samma klass som 14-åriga elever. Bra jobbat Sverige.
-15fiskpinnar

***


Nåt annat som är chockerande är hur lyxigt de bor. skinnfåtlj, skinnsoffa, moderna bord bärbar dator, stor platt-TV dator med plattskärm etc etc etc. Får svenska pensionärer och sjuka sånthär, knappast....
-Stefan Ekström

***


Är det här ett skämt av något slag? Klart att den här Aref Husseini är äldre än 16 år, det märks tydligt att de SVT anställda tror på jultomten, påskharen och tandfen också!
-Bad4you

Relaterte bloggposter:

Sverige er ødelagt

Sverige råtner innenfra

Dette er dessverre ikke en svenskevits

Jag har gett upp Sverige