Hovedkasserer Ellen Stensrud i LO er kraftig provosert av Stein Erik Hagen. (Står det forresten så dårlig til i LO at det er en hovedkasserer som må uttale seg om industri?)
- Det siste vi trenger er er ledere og eiere som opptrer som sutrende guttunger og klager om høye skatter, kostnadsnivået og hvor vanskelig det er å drive forretning i Norge......
Det sier dama - unnskyld, jeg mener selvsagt den sutrende jentungen - som i alle år har sittet skjermet i LO-huset og neppe har forutsetninger for å vite noe som helst om å drive industri. Det eneste LO kan, er å kjøpe seg politikk fra puddelen Ap.
Stensrud ønsket trolig å ramme Stein Erik Hagen, den eneste forretningsmannen i Norge som har hatt mot til å rette seriøs kritikk mot sosialistene. I stedet laget Stensrud ris til egen bak. Se kommentarene fra leserne - der er det besk kritikk av Stensrud, Ap og LO. Det var vel litt uventet, Stensrud?
Her er noen eksempler på lesernes kommentarer i Dagens Næringsliv:
- Enig, det ser ikke ut til at LO har tatt lærdom av det som skjedde med tekstil og elektronikkbransjen. Arbeidskrevende bransjer vil fortsette å fare rett øst!
Jobbet selv sammen med indere og andre asiater noen år, de er svært skolerte og utrolig dedikerte.
Mange bransjer vil merke dette, finans, telemarketing.... bli ikke overrasket om neste telefon lyder "I give you a velly. velly good offel"
- Er det ikke LO som er sutrerene? Hver gang jeg ser noen av disse sure fjolsene, så er det jo for å syte om noe.
- Skulle tatt seg ut om noen fant på å kalle en voksen kvinne - feks en leder eller politiker, for en sutrende jentunge. Gud bedre for et ramaskrik det ville blitt.
-Det viser hvem LO tenker på. Ikke arbeidere eller arbeidsplasser. Seg selv. Høyere lønn gir nemlig mer fagforeningskontinget.
- Adre land har mafia som krever beskyttelsespenger. Vi har LO. Jeg ser ikke den store forskjellen. Resultatet blir det samme.
Les Stensruds vrøvl og mange flere av lesernes kommentarer i Dagens Næringsliv her: Sutrende guttunger
Relatert bloggpost: På tide for LO å aktivere Ellen Stensrud?
Most people want to believe rather than to know, to take for granted rather than to find out. (James Thurber)
Showing posts with label næringspolitikk. Show all posts
Showing posts with label næringspolitikk. Show all posts
Thursday, July 21, 2011
Friday, August 28, 2009
LOs løgnaktige propaganda

Vil du være sikret jobb i fremtiden, stem rødgrønt - sier LO.
I går mistet 85 personer jobben i El-bilfirmaet Think. Firmaet flytter virksomheten til Finnland.
Den rødgrønne regjeringen, som har hatt flertall på Stortinget i hele denne 4-års perioden, har ikke gjort noe for å redde selskapet.
Når regjeringen blir konfrontert med sin tafatte næringspolitikk, går de til det fantastiske skritt å heller legge skylden på den forrige regjeringen.
Folkens - trenger dere et bedre bevis på LOs falske budskap og den rødgrønne regjeringens udugelighet?
Subscribe to:
Posts (Atom)