Showing posts with label DDR. Show all posts
Showing posts with label DDR. Show all posts

Tuesday, January 29, 2013

Noen bør ta over Sverige

Det har blitt sagt utallige ganger: Sverige er et galmannsland! Noen bør snart forbarme seg over landet og ta over styringen av Sverige. Jeg mener, er det ikke lite humant å la gærninger surre rundt i ørska uten at de blir tatt vare på?

Som Nina Hjerpset-Østlie hos Document skriver:

"Hva skulle vi vel gjort uten Sve­rige? Ikke før har den svenske regis­sø­ren Sofia Jupit­her lært oss at Thor­bjørn Egners høyre­eks­treme reto­rikk har gjort opp­vok­s­ende gene­ra­sjo­ner til frem­med­ha­tende, into­le­rante dritt­sek­ker, før Aft­on­bla­dets skri­bent Mar­tin Aagård tar en kikk på det norske land­ska­pet. Og hva ser han der? I hver kran og hver tut, så tyter nyfa­scis­ter ut.

Og de snak­ker nynorsk alle sammen!..."

Orker du mer vanvidd fra skrullingene i Sverige, så les hele saken her:

Olaf, du må vakne - nyfascistane kjem!

Wednesday, October 24, 2012

Enda mer fra galmannslandet Sverige

Utallige artikler er skrevet om hvordan svenskene ødelegger sitt eget land. Flere har påpekt at Sverige kommer til å bli det første muslimske landet i Europa, og landet fosser frem mot den tilstanden med rekordfart. Mer enn tusen innvandrere kommer til Sverige hver eneste uke - og den svenske eliten vil ha mer.  Og enda mer.

Forbauser det deg at du må finne informasjon av dette slaget hos alternative informasjonskilder?  Lever du fortsatt i den villfarelsen at du får vite det du trenger via Nrk og Aftenposten?

Glem det! Aftenposten og Nrk refuserer over en lav sko og den informasjonen de velger å publisere, er nøye anrettet. Visse temaer diskuteres helst ikke, og skulle de se seg nødt til å gjøre det, sørger de alltid for at de riktige personene med de riktige meningene - for eksempel redaktør i Aftenposten, Harald Stanghelle - fører an i ordskiftet.


Hvordan kan Sverige kjøre seg selv i grøfta på denne måten?

Svaret er Vakthundene: Det finnes nemlig spørsmål en ikke får stille i Sverige. Det er derfor mange har påpekt at Sverige har blitt det nye DDR (det tidligere kommunistiske diktaturet, Øst-Tyskland).  Man får ikke stille spørsmål ved Europas mest drastiske innvandringspolitik. Man får fremfor alt ikke stille spørsmål av typen «Hvor mye innvandring tåler Sverige?». Det er det farligste spørsmålet av alle, for det utgår fra at det finnes en grense.

Les om vakthundene i Sverige her: Vakthundene

Les også: Sverige er et annet sted


Monday, October 1, 2012

Jag är inte sjuk, jag är bara svensk

Sverige er blant flere og flere rundt om i den vestlige verden blitt kjent som et galehus. For så vidt helt greit, da vet vi i det minste hvor skrullingene befinner seg. Med måpende vantro kan vi kun bivåne at et åndssvakt folkeferd jobber hardt for å  ødelegger sitt eget land.

For hønsehjernene i hønsehjernelandet Sverige hviler aldri. De jakter kontinuerlig på fiender av deres vanvittige prosjekt - multikulturismen - og en av de seneste fiender de har funnet, er tegneseriefiguren Tintin. Hønsehjernene har nemlig funnet ut at Tintin er rasistisk eller homofobisk

Fy flate! Man kan bli sjokkert av mindre.

Vil det nytte å fortelle de politisk korrekte fjolsene i Sverige at de mest homofobiske mennesker på denne jord er nettopp muslimene som de importerer i stor skala?

Neppe. Sverige er uten håp allerede. De synes å ha mistet evnen til å tenke. Vi kan bare ønske dem lykke til på veien til å bli det første muslimske landet i Europa. Mon tro hvor de svenske homsene skal gjøre av seg når landet har blitt tatt over av islam?

Strakstiltak overfor tegneseriefiguren Tintin ble naturligvis sporenstreks iverksatt - Tintin ble utvist fra Kulturhuset i Stockholm, og personalet fikk instruks om å lete etter annet material i biblioteket som kan defineres som rasistisk eller homofobisk. Vi tar det som en selvfølge at personalet gikk hjem glade og lykkelige over å ha utført et viktig oppdrag. Ble eventuelle rasistiske eller homofobiske bøker som de fant satt fyr på?

Tror du at denne historien er en fleip?

Dessverre, det er nok ikke det:
Kroken på døra for Tintin



Friday, September 14, 2012

Mer fra galmannslandet Sverige

”Vilka Röster är det vi får höra i dagens Sverige? Vilka släpps fram? Vilka stoppas?”, spør Julia Caesar i denne kronikken, og i kjent stil svarer hun selv: ”Rösterna lever sina liv i ett utrymme som har skapats av någon och som begränsas av någon. Någon, någonstans, bestämmer vad som får sägas och vad som inte får sägas. Någon rycker i trådarna. Någon släpper fram. Någon stänger ute. Minsta lilla felsteg så är man rökt. Straffet för ett förfluget ord är först en offentlig och förnedrande pudel, sedan avstängning eller uteslutning.” Caesars dom er som vanlig hard og kontant, og hun unnlater heller ikke å navngi hvilke personer som styrer meningsdannelse i Sverige og hvilke medier som trekker i trådene.

Les hele: Svenske Røster av Julia Caesar.

Les mer om galskapen i Sverige i en artikkel skrevet av
Pia Kjærsgaard: Den svenske løgn

Orker du mer svensk vanvidd, så les også denne artikkelen:
Den tause redselen

Hun gjorde det utenkelige og helvete brakte løs. Presten Helena Edlund i den svenske kirken benyttet seg av ytringsfriheten til å stille spørsmål ved den svenske kirkens unnfalne holdning overfor islam og etterlyste en tydeligere kristen identitet. ”Jeg burde ha visst bedre,” skriver hun.

”.....Dagens Sverige präglas inte av frimodig öppenhet utan av tyst rädsla, ibland till nivåer där den nästan går att ta på. Så vad har hänt i mitt Sverige? Vad är det som får vuxna, intelligenta och engagerade människor att vända bort blicken istället för att säga sin mening?

En av de allvarligaste förändringarna i Sverige under de senaste decennierna menar jag är den praktiska inskränkningen av yttrandefriheten. Varje vuxen svensk med någon form av självbevarelsedrift vet vilka åsikter som är ”godkända” och att avvikande åsikter inte går ostraffade förbi. Särskilt inom vissa områden gäller det att vakta sin tunga. Håller du inte med, så håller du i alla fall käft om du vet ditt eget bästa.....

Är då Sveriges framtid ohjälpligt nattsvart? Jag vägrar att tro det. Fler och fler tecken syns i skyn som tyder på att människor börjar kvickna till. Likriktningen och inskränkningarna har blivit alltför tydliga. De etiketter som hittills kastats på folk för att tysta och idiotförklara, är inte lika effektiva längre. Även de starkaste ord vattnas ur om de används för flitigt.
Sverige må vara ett land där den tysta rädslan styr. Men skrämseltaktiken fungerar bara så länge vi låter oss skrämmas. Det går att bestraffa en, eller tio, eller femtio. Men tusen? Tiotusen? Nu viskar alltfler röster att kejsaren är naken, och när de som varit tysta så länge, inte längre är det – då kommer det att hända saker.
Så mitt avslutande tips i höstrusket får bli detta: Kura ihop dig i soffan och se Bröderna Lejonhjärta. Fråga dig sedan vilket samhälle du vill leva i – och vad du tänker göra åt det. För trots allt finns det saker man måste göra även om det är farligt. Annars är man ingen människa utan bara en liten lort.”





        

Saturday, July 14, 2012

Innvandrere begår mest kriminalitet i Sverige

Sommarens pangnyhet briserar i bloggvärlden. Endast där. Den här nyheten kommer du garanterat aldrig att få läsa i gammelmedia: Svenskarna begår inte längre merparten av brotten i Sverige. Någon gång omkring 2007 gick invandrarna förbi svenskarna i polisanmälda brott – trots att de utgör en minoritet av befolkningen.

....Politikerna vet naturligtvis hur det ligger till. Vi kan vara förvissade om att de har full inblick i den galopperande brottsligheten. De briefas med fakta som aldrig når allmänheten. De går omkring och svettas av nervositet för när bubblan ska brista och allmänheten får veta hur det egentligen ligger till. De är beredda att dölja, ljuga och bortförklara tills kragknappen ryker. Sanningen om konsekvenserna av världens mest ansvarslösa invandringspolitik får inte komma fram. Priset vi betalar ska hemlighållas till varje pris. Utan bloggvärlden skulle vi heller aldrig få veta.

....Trettiosju år senare har vi facit. Dagens politiker kan inte gömma sig bakom naivitet. I dag finns överväldigande bevis för att stora invandrargrupper, framför allt från Mellanöstern och Afrika, har en helt annan syn på moral, heder och brottslighet än majoriteten av svenska folket. I dag vet både alliansregeringen och oppositionen att när vi tar emot invandrare från krigszoner och andra länder med hög brottslighet, då ökar också brottsligheten i Sverige. I synnerhet den grova brottsligheten.

Les hele: Priset vi betalar

Thursday, July 12, 2012

Litt mer galskap fra Sverige, det nye DDR

Har du lyst til å lese mer om galskapen i Sverige? Eller DDR-Sverige som flere og flere omtaler landet.

Her er litt grøss dere kan hygge dere med - hygge i betydningen at fullt så vanvittig har vi det heldigvis ennå ikke her til lands.

Svensk LO uddanner 150.000 ‘antiracister’

Politisk ytring kan koste jobben i SVT


Tilfellet Janne Gunnarsson viser at ytringsfriheten er truet i Sverige

For all del; skulle du få et sterkt behov for å kaste opp etter å ha lest de tre artiklene, så er det å anse som helt normalt. Tilstandene i Sverige er nemlig til å spy av!

(I tilfelle du skulle lure på hva DDR står for, så snakker vi her om det gamle, kommunistiske diktaturet, Øst-Tyskland. Les derfor også denne artikkelen - LO trener opp Stasiagenter. Men etter det bør du ta en pause. Det er nemlig grenser for hvor mye galskap fra Sverige man bør ta inn på en gang!)

Monday, July 9, 2012

Aftonbladets propagandastall av vänsterslynglar

Konkurrensen är hård, men redan på politikerveckans andra dag slås vidrighetsrekordet av en artikel skriven av Petter Larsson i Aftonbladet. Han är en av de oumbärliga krafterna i Aftonbladets propagandastall av vänsterslynglar. Här är några citat från en föreläsning där han ger sin syn på Sverigedemokraterna. Jag rekommenderar läsarna att se videon, den är en enastående uppvisning i hålögd anal vänsterperversion. Notera den uttryckslösa mimiken och de kraftlösa, feminina handrörelserna. Cirka 16:35 minuter in i föreläsningen säger han:
“Det viktigaste tror jag är att man fortsätter brännmärka dem som nazister i varje givet läge. Man ska påtala vilka de är, liksom.”
“Min tanke med detta är att om man brännmärker SD stenhårt så kan man sedan använda SD som slagträ mot moderater och folkpartister. Kolla, deras förslag är som SD, och SD är ju nästan nazister. Det är i alla fall den logiken jag arbetar efter än så länge.”
 Om integration och invandring säger Petter Larsson:
“Ett övergripande mål för vänstern måste vara att hålla undan dessa frågor, eftersom varje gång dessa frågor diskuteras så kommer SD att gå framåt.”
När jag läser artikeln i Aftonbladet förstår jag att det är så här den ser ut, den senaste hjärntvättstaktiken för att få svenska folket att ge upp vår historia och vår nationella identitet. Strategierna hos den Sverigehatande PK-eliten blir isande tydliga. När inga andra strategier lyckas kommer de att tala om för oss att det svenska folkhemmet aldrig har existerat. Bit för bit kommer de att försöka utplåna vår historia. Mönstret från diktaturer är alltför välbekant.


Les mer: Söndagskrönika: Därför ska vi berätta

Sunday, July 8, 2012

Mer fra det nye DDR - Sverige

Hera Lamppu Maduro skrev blogg i Skånska Dagbladet. Hun er frilansfotograf og fotolærer, og bor i Seved, en bydel i Malmø som har et dårlig rykte. Hun skulle egentlig ikke skrive om politikk, men virkeligheten i Seved er påtrengende. Hun kom inn på situasjonen i nabolaget, i Malmø og Sverige, og undret hvordan fremtiden skulle bli.

Det må man ikke i dagens Sverige. I det øyeblikk man beveger seg over usynlige grenser, kommer sanksjonene.

Det har Hera Lamppu Maduro fått merke. Innlegg ble fjernet fra avisens nettsider. Dernest begynte den sosiale utfrysingen: venner og kolleger slutter å hilse, snakker ikke lenger til henne.....

.....Dette er interessant. Med “de andre kvinnorna” mener Maduro kvinner med utenlandsk bakgrunn. De er ikke så nøye med riktige meninger. Det kommer an på andre ting. Om man er rettskaffen, vennlig, til å stole på. Det er slike grunnleggende ting som betyr noe, ikke om man har de riktige meningene. Men i dagens Sverige betyr riktige meninger alt, og de som ikke har dem blir straffet og bannlyst.

Det gjærer under overflaten i Sverige. Det gjør at meningsvokterne er årvåkne og slår ned på alt som viser tendens til mer grunnleggende kritikk.

Les hele: Sensurert av Skånska Dagbladet

Tuesday, July 3, 2012

Det styres med jernhånd i Sverige, vår tids DDR

Hvis du er en som ikke har lest artiklene til Julia Caesar om tilstandene i Sverige, da har du gått glipp av mye viktig informasjon. Kanskje er du en av få som fortsatt lever i den villfarelsen at du får vite det du trenger via Nrk og Aftenposten?

Glem det! Aftenposten og Nrk refuserer over en lav sko og den informasjonen de velger å publisere, er nøye anrettet. Visse temaer diskuteres helst ikke, og skulle de se seg nødt til å gjøre det, sørger de alltid for at de riktige personene med de riktige meningene - for eksempel redaktør i Aftenposten, Harald Stanghelle - fører an i ordskiftet.

Human Rights Service (HRS) publiserer heldigvis det meste av det Julia Caesar skriver. Besøk denne alternative informasjonskilden og søk etter Julia Caesar - da får du opp mange artikler med et innhold som trolig vil overraske deg. Etter det vil nok Nrk og Aftenposten fortone seg som tidligere sovjetunionens Pravda.

HRS publiserer nå den nyeste artikkelen av Julia Caesar:

"Som kjent er ikke innvandrings- og integreringspolitikken et tema for debatt i Sverige. Tvert om. Den styres med jernhånd av den politiske eliten, godt hjulpet av mediene, og målet er entydig: det skal være lettere å få opphold i Sverige. De står samlet mot enhver kritikk, noe som ikke minst utspiller seg i en felles boikott av det innvandringskritiske partiet Sverigedemokraterna (SD) – samtidig med at det samme partiet bare vokser på meningsmålingene. Avstanden mellom de styrende og folket øker. For ”svenska politiker har bestämt att Sverige ska vara ett undantagsland. Vi ska vara bättre än alla andra. Världsmästare. Bäst i klassen,” raser Julia Caesar, og peker på at regjeringen er i gang med å sløse bort landets viktigste kapital."

Les hele artikkelen: Unntakslandet

Sunday, April 29, 2012

DDR-Sverige

Nyligen publicerade centerpartisten Staffan Danielsson en debattartikel i Dagens Nyheter som avhandlade de så kallade ensamkommande flyktingbarnen och deras påstådda åldrar, som i internationella tester sällan visat sig stämma.


Det tok kun noen timer før Danielsson (naturligvis) ble stemplet som rasist, fremmedfiendtlig, brun og endog psykisk syk.

Slik er dagens Sverige. Landet har blitt en kopi av tidligere DDR.


Dette må være en våt drøm for mange multikulturister her i landet. Hadde det ikke vært flott om alle som uttalte seg kritisk om innvandring ble skjøvet ut i det ytterste mørke, slik som i Sverige?


Les hele: Välkommen till vår värld, Danielsson!


Relatert bloggpost: Mannen på bildet er et barn - i Sverige