Showing posts with label sosialisme. Show all posts
Showing posts with label sosialisme. Show all posts

Sunday, September 20, 2009

Fanatiske sosialister er lite sympatiske

Dra til en hvilken som helst bygd i dette landet. Forhør deg om hvem som er den største egoisten og verste kranglefanten i bygda. Sjansen er stor for at det vil være en fanatisk sosialist!

Det er det som er så tragikomisk med sosialistene: De "elsker" alt og alle som er ute av syne, mens de er en pest og en plage for folk i nærmiljøet.

Thursday, July 30, 2009

Pinlig for kritikerne av Stein Erik Hagen




Kristin Halvorsen hevdet at Stein Erik Hagen stikker av fra regningen. Dagbladets altomfattende meningsmaskin, Marie Simonsen, ønsker Hagen dit pepper'n gror, og Dagsavisens Arne Strand mener Hagen mangler samfunnsmoral. De har fremstilt Stein Erik Hagen som en person som er uvillig til å betale skatt, mens faktum er at Hagen og hans famile de tre siste årene har betalt ikke mindre enn 2 milliarder, tohundrede og trettifem millioner kroner i skatt!

Om lag 50 millioner skattekroner går hvert år med til å holde liv i Arne Strands avis, Dagsavisen. Uten pressestøtten hadde den blekka vært historie. Statslønnede Arne Strand bør heller bruke tid på å filosofere litt over moralen ved at ikke skattekronene våre brukes på en mer fornuftig måte!

Les hele leserbrevet fra Stein Erik Hagen her: Dagens Næringsliv

Friday, June 19, 2009

Ingen er mer grådig og egoistisk enn sosialistene



Bare to dager før Blair gikk av som statsminister skal han ha fått refundert 7.000 pund (73.000 norske kroner) til reparasjon av taket på sitt andre hjem, avslører nye rapporter.

Krigsforbryteren Blair skal ha tjent omkring 16 millioner pund (167 millioner kroner), på å holde foredrag, ulike lederstillinger, og en bokavtale.

Tuesday, April 28, 2009

Sosialistreiret LO



Til sammen vil Arbeiderpartiet, SV og Senterpartiet, hvis LO-sekreteriatet får det som de vil, motta syv millioner kroner fra LO for å drive valgkamp, skriver Dagens Næringsliv (DN). Dette tilsvarer en dobling av partistøtten fra ifjor.

Hvordan mennesker som stemmer andre partier enn Arbeiderpartiet, SV eller Senterpartiet kan forbli medlemmer i sosialistorganisasjonen LO, er komplett uforståelig. LO-sekreteriatets lojalitet ligger ikke hos medlemmene, men i hovedsak hos Arbeiderpartiet.

En kamp mot den rød-grønne regjeringen bør automatisk bli en kamp også mot Landsorganisasjonen.