Showing posts with label sosialister. Show all posts
Showing posts with label sosialister. Show all posts

Tuesday, October 20, 2009

Sutre-Siv

Jeg gadd vite om de som konsekvent kaller Siv Jensen for Sutre-Siv egentlig forstår hva de selv sier.

Sansynligvis har de ikke peiling.

Disse ignorante sosialistvelgerne som slenger om seg med en slik karakteristikk av lederen av et opposisjonsparti skjønner åpenbart ikke opposisjonens viktigste oppgave i et demokrati - nemlig å kritisere regjeringspartiene og å presentere alternativer.

Uten en politisk opposisjon hadde vi hatt diktatur og fundamentalisme - slik det var i for eksempel DDR, tidligere Øst-Tyskland.

Kanskje er det nettopp det sosialistvelgerne drømmer om - et sosialistisk diktaturland der sutring ville være straffbart?

Sunday, September 20, 2009

Fanatiske sosialister er lite sympatiske

Dra til en hvilken som helst bygd i dette landet. Forhør deg om hvem som er den største egoisten og verste kranglefanten i bygda. Sjansen er stor for at det vil være en fanatisk sosialist!

Det er det som er så tragikomisk med sosialistene: De "elsker" alt og alle som er ute av syne, mens de er en pest og en plage for folk i nærmiljøet.

Tuesday, August 25, 2009

Takk, sosialister



Min blogg er rangert som nummer 3 på listen over de mest kontroversielle politiske blogger i Norge. Det skjønner jeg virkelig ikke....*smile*

Det er kanskje ikke så rart, når jeg tenker meg om. Der er tydeligvis sosialister som, uansett hva jeg skriver, stemmer ned min blogg på hjemmesiden til Valgprat. Det disse sosialistene ikke har intelligens nok til å skjønne, er at hver gang noen gir min blogg en stemme - opp eller ned - så havner bloggen min høyt oppe på listen.

Så takk for stemmene, sosialister.

Monday, July 27, 2009

Hva er det som feiler sosialistene?




SV-politiker Haitham El-Noush nektet å hilse på politikere fra Fremskrittspartiet. Fosnes Hansen nektet å hilse på Frp's nestleder i en radiodebatt, og til og med kastet en papirkule på frp-politikeren. Tidligere har Jan Otto Hauge og visesangeren Lillebjørn Nilsen kastet øl på daværende frp-politiker Vidar Kleppe, og utallige egg ble i sin tid kastet på Carl I. Hagen.

Det man kan undres over, er om det er slike samfunnsforhold disse sosialistene kjemper for - er det slik de vil folk skal oppføre seg?

Mangelen på folkeskikk forundrer meg egentlig ikke; de største egoistene og de mest usympatiske kranglefantene jeg har truffet, har uten unntak vært hjemmehørende på den politiske venstresiden!

Friday, May 15, 2009

Sosialister er usympatiske egoister




Sosialistenes sanne ansikt kom til syne under LO-kongressen.

Det har forbauset mange.

Det forbauser ikke meg. De mest usympatiske egoistene jeg har møtt i årenes løp, har alle vært fanatiske tilhengere av Arbeiderpartiet og SV.

Tuesday, April 28, 2009

Sosialistreiret LO



Til sammen vil Arbeiderpartiet, SV og Senterpartiet, hvis LO-sekreteriatet får det som de vil, motta syv millioner kroner fra LO for å drive valgkamp, skriver Dagens Næringsliv (DN). Dette tilsvarer en dobling av partistøtten fra ifjor.

Hvordan mennesker som stemmer andre partier enn Arbeiderpartiet, SV eller Senterpartiet kan forbli medlemmer i sosialistorganisasjonen LO, er komplett uforståelig. LO-sekreteriatets lojalitet ligger ikke hos medlemmene, men i hovedsak hos Arbeiderpartiet.

En kamp mot den rød-grønne regjeringen bør automatisk bli en kamp også mot Landsorganisasjonen.

Monday, April 6, 2009

Antall muslimer øker som mygg

Mark Steyn skriver i sin bok ”America alone” at den muslimske terroristen Mullah Krekar uttalte følgende til Dagbladet i 2006: ”Vi vil forandre dere. Se på Europa. Antall muslimer øker som mygg. Hver europeiske kvinne føder 1,4 barn, mens hver muslimsk kvinne føder 3,5 barn. Vår måte å tenke på er sterkere enn den europeiske.”

Dette er videreføringen av den muslimske livmorstrategien som ble formulert av Algeries president Boumedienne i FN i 1974: En dag vil menneskemillioner bryte opp fra sørlige områder og gi seg i vei nordover. De vil presse seg inn og erobre. Erobringen vil skje ved barnefødsler. Det vil være maven til våre kvinner som skal gi oss seieren.” Sjefsideologen i Det muslimske brorskap al-Qaradawi er like klar i sine beskrivelser av ”barnebomben".


En person som innser at han kan bli hengt, skjerper sansene! Steinar Lem i ”Fremtiden i våre hender” er blitt fortalt at han snart skal dø. I en utmerket kronikk i Aftenposten for lørdag den 4. april reflekterer han over livet, døden og religionene. ”Jeg har rett til å bekymre meg over hva som skjer når Oslo ganske snart, og ved stø kurs også Norge, får et flertall av muslimer”, skriver Lem. ”Hadde norske kristne og nazister vært åpne for å henrette homofile, ville de blitt demonisert. Annerledes med Islamsk Råd”, slår han fast. Steinar Lem later til å være overbevist om at alternativet til en sterkt begrenset innvandring er kvinneundertrykkelse, tap av ytringsfriheten og en patriarkalsk samfunnsorden på Koranens premisser.

Les mer i Kommentar.no ISLAMISTENES LIVMORSTRATEGI