Showing posts with label jødehat. Show all posts
Showing posts with label jødehat. Show all posts

Saturday, February 9, 2013

Motbydelige Europa

I Dan­mark kan jødiske børn ikke gå i skole på Nørre­bro. I Brux­el­les er den jødiske skole omgi­vet af en høj mur med pan­serp­la­der på grund af de mange angreb. Sådan er der flere ste­der. Men mange tier og bagatelliserer.

I Dan­mark og i flere andre euro­pæiske lande bli­ver jøder i dag på det gro­veste chi­ka­ne­ret og for­fulgte. Over alt bli­ver dette i vidt omfang for­tiet i den offent­lige debat. Euro­pæiske medier beskæf­ti­ger sig for eksem­pel meget lidt med den kends­ger­ning, at mange jøder føler sig tvun­get til at flytte fra bestemte områ­der på grund af for­føl­gel­serne. De bli­ver reelt for­dre­vet. Dette er eksem­pel­vis, hvad der er sket i EUs hoved­stad. Og en del jøder for­la­der helt Europa.

....En stor bri­tisk rap­port afslø­rede for et par år siden, at omkring en fjer­del af mos­ke­erne uddelte meget fun­da­men­ta­lis­tisk og hade­fuldt mate­riale vendt mod kvin­der, jøder og andre van­tro. Dette mate­riale fan­d­tes vel at mærke også i mos­keer, der blev betrag­tet som moderate....


Les hele: - Jeg frykter at jødene ikke har en fremtid i Europa

Thursday, December 13, 2012

En høyreekstrem fantast på Aurskog

Klassekampens Åse Brandvold har funnet ut at det skjuler seg en høyreekstrem fantast på Aurskog. Der har Fremskrittspartipolitiker og studieleder i Aurskog-Høland Frp Tom Vidar Grasmo Nilsen drevet Facebook-gruppen Nordisk Legion, som ifølge avisen er “en lukket gruppe full av innvandringsfiendtlig voldsretorikk og forsvar av den nordiske rase”.

Nazi-kortet virker å være på sin plass, hvis profilen er ekte. Det bestrider Grasmo Nilsen.

Saken er ytterst kjedelig for Fremskrittspartiet.

Klassekampen ville hatt større troverdighet hvis avisen hadde unnlatt å klaske et bilde av Siv Jensen sammen med Grasmo Nilsen på forsiden. Jensen har overhodet ingen sympati for slike meninger og det vet avisen utmerket. Men fristelsen ble for stor. Den type skadefryd tjener ikke den saken man angivelig er ute i. Eller? Er det en helt annen sak? Å henge folk for noe de ikke har gjort, men ved guilt by association, er en annen sak.

Les hele artikkelen: Høyreekstreme fantasier

Leserkommentarer hos Document:

Ja, det er nazister i alle partier, tydeligvis. Slik som AUFs egen nazist på Hamer med sin uttalelse om Hitler, jøder og dusjing.
-ad1648  

Men forskjellen er at den fyren som er omtalt her vil Frp ta avstand fra, mens jødehatet i AUF blir møtt med nja, njo, tja, og uffda.
-Bipedal_Primate

Friday, December 7, 2012

Umulig å hjelpe homser og jøder

Homser og jøder er ikke lenger trygge i flere europeiske land på grunn av angrep fra muslimske ekstremister. Dessverre er det ikke noe man kan gjøre med det, for setter man en stopper for det islamske hatet, vil det være islamofobi.

Hør hva Pat Condell har å si om multikulturelle dårer i denne videoen:
Ha Ha Islamophobia




.....In their new pamphlet, Islamophobia: Thought Crime of the Totalitarian Future, Horowitz and Spencer have created what amounts to a biography of this malign concept. Their work shows how the term “Islamophobia” originated with the Muslim Brotherhood, is connected to violent protests over cartoons about Mohammed, the growing number of blasphemy laws in Europe, resolutions against this “form of racism” in the UN, and prosecutions of notable opponents of Islamic terror such as Oriana Fallaci and Geert Wilders. They show, too, how what began as a political strategy by the Muslim Brotherhood has now spread to American higher education and has, like political correctness and other such mad experiments cultured in the campus laboratory, the potential to break out into the larger political culture.

“Islamophobia” is a hoax comparable to The Protocols of The Elders of Zion. As Horowitz and Spencer show in this important work, it is an effort to protect Islamic terror by silencing its critics through a direct assault on the Bill of Rights.

Islamophobia: Thought Crime of the Totalitarian Future

Monday, November 26, 2012

Møte og talefrihet i Norge er prisgitt mobben

Lørdag var det støttedemo for Israel i Oslo. Det var et stort spørsmål om demonstrasjonen ville kunne forløpe fredelig, gitt de sterke hatmeldingene på Facebook. Kun et massivt politioppbud gjorde at ikke Palestina-vennene kom på besøk, de hadde fått lov å demonstrere 150 meter unna. Da demonstrasjonen var over fikk deltakerne beskjed om å rulle israelske flagg sammen. Venner av Israel må gå fordekt i Oslos gater anno 2012. Møte og talefriheten på offentlig sted er prisgitt mobben. Mediene nekter å ta ansvar, men har det like fullt.

Det er den bitre virkelighet i dagens Norge, og det ansvar kan ikke medier og politikere løpe fra.

Den nye antisemittismen er farligere for Norge enn for Israel. Den er en gift som angriper historien og vårt verdigrunnlag og gjør ord meningsløse. Et samfunn som ikke forsvarer dagens jøder og dagens Israel er et samfunn i krise. Da hjelper det ikke å minnes Donau.

Les hele: Den nye antisemittismen overskygger den gamle

Tuesday, November 20, 2012

Sjokkerende jødehat fra AUF

Er det AUFs sanne ansikt vi får se? For noen dager siden demonstrerte de mot Israels selvsagte rett til å forsvare sine borgere mot terroren fra terrororganisasjonen Hamas - og nå kommer dette:

Et AUF-medlem la i går ut statusoppdateringen “Jævla jøde horer, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer” på Facebook, og flere AUF`ere deltok i kommentarfeltet med utsagn om å brenne jøder og øvrige ytringer av en art Hamar Arbeiderblad ikke ønsker å gjengi (se skjermbilde nederst i saken).

Ap-politiker og representant i Hamar kommunestyre Khalid Haji Ahmed ble også med i den påfølgende debatten, men tok hverken avstand fra utsagnene eller irettesatte de aktuelle AUF`erne. I stedet skrev han to kommentarer som ble oppfattet som støttende.

Les hele artikkelen: AUFs ytringsansvar i praksis?

Også denne: AUF’ere viser sitt jødehat

Saturday, November 17, 2012

Pinlig for AUF

Over 500 demonstranter møtte opp i regnet for å demonstrere mot Israels handlinger i Gaza lørdag kl. 14, skriver Nrk.

Åsmund Aukrust, nestleder i AUF, ba om klarere fordømmelse av Israel.

Nå gidder ikke vi bruke altfor mye tid på denne idiotiske demonstrasjonen. Kun si dette: Det må være pinlig for AUF å ha en slik nestleder.

Eller kanskje ikke? Tøvekoppen har jo blitt valgt til nestleder, så det forteller vel i grunnen alt om hva slags hodeløs organisasjon AUF er!

De er neppe mottagelige; likevel, her er en smule informasjon til den enfoldige gjengen som demonstrerte:

Hittil i år er det skutt mer enn 1000 høyeksplosive raketter og bombekastergranater mot sivile mål i Israel og tallet øker raskt for hver dag. Dette er til sammen mer ammunisjon enn de tyske invasjonsstyrkene brukte mot Norge 9. april 1940. Denne meningsløse aggresjonen har kostet mange menneskeliv og Israel har måttet iverksette forsvarsmessige mottiltak for å beskytte landet og sivilbefolkningen, slik FN-pakten og folkeretten både hjemler og pålegger statene. FN, derimot, har fullstendig unnlatt å omtale rakettregnet fra Gaza. Den ellers så meddelsomme Høykommissæren for menneskerettigheter sier ikke et ord om palestinernes militære angrep mot sivile israelere som også har menneskerettigheter, – eller tar vi feil på det punkt? (Les mer her: Krigen mot jødene).

Demonstrasjonen arrangeres av Palestinakomiteen i Norge og Palestinakomiteen i Oslo, og er i tillegg støttet av blant andre SV, AUF, SU, Fellesutvalget for Palestina, Rødt, Rød Ungdom, Ship to Gaza Norway, Egyptisk Kultursenter i Norge, Palestinaleiren, Norsk Folkehjelp, Internasjonale sosialister og Norges Kommunistiske Parti.

Med andre ord; litt av en bøling, som du så avgjort bør holde barna dine langt unna. Du skjønner sikkert også at Norsk Folkehjelp er et ufyselig sosialist-reir som anstendige mennesker avstår fra å støtte økonomisk. 

Her kan du lese om Norsk Folkehjelps jødehat.

Peace will come when the Arabs will love their children more than they hate us.
-Golda Meir

Wednesday, May 2, 2012

Vold i 1. mai toget i Stavanger


"...Men så; uten noe forvarsel ser jeg flere ungdommer og eldre angripe Israel-sympatisørene. De blir slått, sparket og flagget blir ødelagt. Det er en rystende opplevelse av politisk vold. Men mest av alt er det et sjokk med selvsyn å erfare hvilken provokasjon et enslig israelsk flagg kan fremstå som. Hatet lyste av angriperne, og det ble klart for alle hvilke midler som er tillatt i kampen for de røde...."

"...Er det dette som er konsekvensen av rosetoget i Oslo? Er vold mot annerledes tenkende og politisk opposisjonelle fremtidens Norge? Er påstanden om mer demokrati og debatt egentlig bare et krav om demokrati på venstresidens premisser?...."

Les hele: 1. mai, men ingen roser

Leserkommentarer:

Venstresidens voldsromantikk har antakelig vært en inspirasjonskilde for Breivik. De skal være meget forsiktige med å utpeke kulestøpere.
-MelosTE

akkurat, der kom også den! Nå er venstresidens diktatur i full åpenhet igjen! Godt, nå vet vi hvilke holdninger vi må forholde oss i fremtiden. En ny front skal altså dannes, og mobben skal regjere på arbeidsplassen, skolen osv. Trodde de hadde nok med blitzgjengen og antiraistene i SOS RASISME
-knut06

Monday, April 30, 2012

Noen bør hjelpe dem

Skulle du ha et perverst ønske om litt frysninger på ryggen, så les denne artikkelen:


Knallrøde paroler i Trondheim

Leder i Trondheim Arbeiderparti, Rune Olsø, understreker at det er mange paroler han kan stille seg bak. «Boikott Israel» er en av dem.


Noen burde hjelpe disse menneskene. Jeg foreslår at Barneombudet griper inn!

Tuesday, April 10, 2012

Anti-Semitic hate crimes are on the rise in Sweden

In 2004 the most common name for baby boys in the city Malmø was Mohammed, and among 15-year-olds, ethnic Swedes are now in minority.

According to the Malmö police, hate crimes in the city range from anti-Semitic remarks (a crime according to Swedish penal law) to violent assault. In late 2008, a peaceful Jewish demonstration was run off the main square by an aggressive mob of immigrants of Arab origin.


Read all: Malmö: Hatred of Jews in a Swedish city

Friday, March 30, 2012

Nazister, venstreorienterte og muslimer er en farlig flokk

"Lærerne skal bli mer bevisst på problemet antisemittisme.

Men hvordan skal lærerne bli bevisst på noe som lærebøker, lærerne selv og politikere og medier sprer?

Dette er det mest ubehagelige faktum ved den krypende antisemittismen. En kjølig holdning til jøder inngår i den offisielle ideologien.

Det finnes ingen grense, intet vern som den brytes mot. Derfor har mer ytterliggående krefter frie hender, og de finner sammen i en underlig allianse av nazister, venstreorienterte og muslimer."

Europas nye jøder er nok engang jødene, skriver Trond Temte Haug i kronikken Mysteriet Breivik og veien videre?


"Men det aller verste av alt vi har måttet høre fra ytterste venstre fløy, med Marte Michelet og klassekampens Bjørgulf Braanen i spissen, er at Europas muslimer nå er blitt vår tids nye jøder. En påstand som historisk og politisk er fullstendig hinsides all fornuft og anstendighet. Sannheten er dessverre at Europas nye jøder nok en gang er jødene. Rapporter viser at det er muslimske ekstremister som i stor grad står bak det økende jødehatet i Europa.

I Frankrike opplever jødene en stadig økende forfølgelse, og i skolene utsettes jødiske barn for trakassering. Tusenvis av jøder rømmer nå Frankrike for godt.

Også i Norge opplever jødene forfølgelse og trakassering. Ukvemsord er ikke uvanlig i skoler med stor andel muslimske elever.

Jeg vil i denne forbindelse igjen minne om at islamisten og ideologen Yusuf al-Qaradawi propaganderer fortsatt jevnlig via fjernsyn ut til millioner av muslimer verden over, budskapet om at muslimer må fullføre Adolf Hitlers Holocaust. Det er nærmest ikke til å fatte."


Les begge artiklene om jødehat og jødeforfølgelse i Norge:

Hvorfor må jødehatet tas på alvor?


Mysteriet Breivik og veien videre?