Monday, August 3, 2009

Hva er det som feiler Petter Stordalen?



Jeg kjøper ikke Se og Hør, så jeg aner ikke hva som står skrevet inne i bladet. Forsiden av bladet glante mot meg i kassakøen på kjøpesenteret, og den sier at Petter Stordalen bruker 9,3 millioner kroner på ferie.

Hvis det er riktig, da må det være noe galt med mannen. Da lurer jeg på hvor stort tomrommet i mannen er, siden det må hele 9,3 millioner kroner til for å holde ut.

Jeg håper virkelig at de som tjener disse pengene, har mer vett og forstand til å ta vare på penger enn det Petter Stordalen åpenbart har.

Dette har ingenting med misunnelse å gjøre. Petter Stordalen må gjerne blakke seg helt og holdent for min del. Det er bare det at jeg misliker sterkt pengesløsing, både statlig og privat sløsing.

Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for å unngå Choice-hotellene som Petter Stordalen eier når jeg er ute og reiser. Idioti støtter jeg nemlig ikke!

Les mer om "miljøforkjemperen" Stordalens ferie og pengeforbruk i Finansavisen

3 comments:

  1. For en patetisk og smålig bitter liten person du er. Du har da ikke noe med hvor mye hver enkelt Nordmann bruker på ferie.

    ReplyDelete
  2. Lille venn: Petter Stordalen elsker oppmerksomhet. Han må tåle at hans diverse gjøremål blir kommentert, særlig når de blir hovedoppslag på forsiden av Norges største ukeblad.

    Du har sikkert foresatte - gå og spør dem om ikke de er enig med meg.

    ReplyDelete
  3. Vel, det koster å holde på dama

    ReplyDelete